Proč na mě klub sere? aneb jak jsem dal 2000 za permici, ale musím chodit načerno


Autor: Mat - Datum: 04 listopad 2018

Celá anabáze mých problémů začala vlastně už v den prvního přípravného utkání. Permanentky šly do prodeje až v tento den. Bohužel ne od slibované půlnoci. V poledne, jen několik hodin před prvním utkáním stále nešlo permanentku koupit a už tehdy jsem považoval za chybu, že klub se k tomu nijak nevyjádřil. Nicméně nakonec se předprodej přeci jen spustil, tak jsem narychlo objednával permanentku v práci.

Neměl jsem zájem o žádnou speciální, jen si dobít současnou na stání. Peníze z karty mi byly stržené, na email mi došel voucher o nákupu. Na tento voucher jsem se také bez problémů dostal na přípravná utkání. Někdy v přípravném období proběhla informační schůzka s vedením i s Jaromírem Jágrem, kde přišlo na přetřes i právě objednávání permic a s tím spojené obtíže. (info ze schůzky http://fanklubpoldikladno.cz/blog/2623/schuze-s-vedenim-%E2%80%93-druhe-... ). Dostali jsme povolení o schůzce informovat, proto jsem si během ní dělal poznámky a pak z toho sepsal výše uvedený článek. Jelikož jsem ale nechtěl, aby tam nebylo třeba něco špatně pochopeno, poslal jsem to Vítovi Heralovi ještě ke zkouknutí a při té příležitosti se zeptal i na permici, jelikož jsem si nebyl jistý, jestli jsem si v tom spěchu jen prodloužil starou nebo objednal novou. 2.8. jsem mu poslal následující email: „Ahoj Vítku, pokud bude mít někdo od vás čas, můžete prosím mrknout na sepsanou úterní schůzku, jestli tam není (doufám že ne) nic, co bylo nějak špatně pochopeno nebo co nechcete dávat úplně veřejně? Díky A když už píšu, ještě bych měl dva dotazy - při objednávce permice jsem nikam nezadal číslo mé současné, udělal jsem něco špatně a budu si muset vyzvednout novou kartičku nebo mě systém pozná podle jména a dobije se mi stávající? A pak spíš takovou poznámku, nedá se ještě něco udělat s plánovanými časy přípravných utkání? Sice je to příprava, ale pro mě a další dojíždějící by stále byl lepší čas až od 18, to že jsou prázdniny mi bohužel pracovní dobu nezkrátí. No a Sarjarka od 13:00 , podle mě tak i klub zbyečně přijde o nějaké platící diváky. Díky za odpovědi a přeju všem na zimák pokud možno dostatek chladu. (podpis)/Mat“ a ještě ten samý den mi přišla odpověď od Jirky Kally: „Ahoj (jméno), Rozbor je v pohodě Dotazy: A když už píšu, ještě bych měl dva dotazy - při objednávce permice jsem nikam nezadal číslo mé současné, udělal jsem něco špatně a budu si muset vyzvednout novou kartičku nebo mě systém pozná podle jména a dobije se mi stávající? Pokud si nevyplnil číslo permice, nemohla být prodloužená. Tedy buď si mohl napsat, že chceš novou, ale pokud si prodloužil stávající a nevyplnil kód pravděpodobně peníze vyletěli oknem. Budeme je muset dohledat a permici s objednávkou také. A pak spíš takovou poznámku, nedá se ještě něco udělat s plánovanými časy přípravných utkání? Sice je to příprava, ale pro mě a další dojíždějící by stále byl lepší čas až od 18, to že jsou prázdniny mi bohužel pracovní dobu nezkrátí. No a Sarjarka od 13:00 , podle mě tak i klub zbyečně přijde o nějaké platící diváky. Klub Sarjarka bohužel není schopen čas nijak posunout. Ano ztratíme diváky a ztratíme finance, ale jde nám o připravené hráče. Podle všech informací by nestihli odletět, kdyby se zápas posouval.“ 3.8. jsem odpovídal a upřesňoval, co jsem při objednávce dělal: „Ahoj, díky za odpovědi. Při objednávce permice jsem na stránce "vyplnění údajů k objednávce" vybral typ "standard (stávající karta)", viz i voucher, který mi došel (v příloze). Právě proto, že tam bylo napsáno "stávající karta" jsem neměl podezření na to, že by systém o mně nevěděl. Na výběr bylo z možností "standard (stávající karta)", "výroční" a "Jágrcard", čili žádný rozdíl jestli chci prodloužit platnost staré nebo dostat kartičku novou. Já si klidně novou kartu dojdu vyzvednout na voucher, mně jde jen o to, že nemám jak zjistit, jestli je moje stará dobitá nebo ne a nerad bych to řešil až při prvním utkání, když bych se nemohl dostat dovnitř, nebo se naopak domáhal nové karty, když bych měl prodlouženou tu starou. Ještě jednou díky. (podpis)“ Na to již žádná odpověď nepřišla, nepřišel mi ani email, že bych si měl jít vyzvednout novou, bral jsem to tedy tak, že jsem si dobil tu starou nebo že kluci tu mojí permici s objednávkou dohledali, jak bylo psáno v emailu. A přišly soutěžní zápasy. Na prvním jsem pomáhal dělat choreo, takže jsem byl na zimáku dřív než kontroly u vchodů. Ve druhém domácím zápase mě nikdo nekontroloval, pak jsem byl pár zápasů mimo, a proto mi permici poprvé kontrolovali až ve středu 29.9 proti Prostějovu. Jaké bylo mé překvapní, když se na přístroji objevila chyba, že permice není platná. Naštěstí pořadatelé mě tam znají, tak mě pustili dovnitř i tak. Bylo potřeba to však vyřešit, že. Na stránce ohledně permic (http://rytirikladno.cz/cz/vstupenky-a-permanentky) je psáno: „Vyzvednout vyhotovené kartičky nebo si zakoupit novou permici můžete v den utkání (2 hodiny před úvodní buly i v průběhu utkání) a v pracovních dnech (od 9 do 15 hodin) na sekretariátu klubu - ČEZ stadion, vchod č. 14, 1. patro. V případě jakýchkoliv dotazů pište na adresu jiri.kalla@rytirikladno.cz“ Já jsem sice žádnou novou permici nechtěl, ale napsal jsem 3.10. Kallovi: „Ahoj, z různých důvodů mi permici kontrolovali poprvé teprve minulý domácí zápas a vyhodilo to nějakou chybu. Dovnitř mě sice pustili, ale potřeboval bych to vyřešit. Na email mi nepřišla žádná zpráva, že bych si měl vyzvednout novou, chtěl bych se proto zeptat, jestli si mám dojít pro novou nebo co udělat, aby mi fungovala ta stará. Děkuju. (podpis)“ A poslal jsem to jako odpověď s předchozími meily, jako info, že už jsme si psali. Nepřišla žádná odpověď. Napsal jsem tedy na klub prostřednictvím formuláře na stránkách (pozn. text byl víceméně ten samý, ale při posílání zprávy přes formulář se nikde neukládá, proto ho sem nemůžu napsat). Opět žádná odpověď. To už mě dost štvalo, ale zkusil jsem třetí cestu. V den konání dalšího zápasu, 10.10, jsem napsal klubu na zprávy na Facebooku: „Na email ani dotaz ze stránky mi nikdo neodpověděl, tak se zkusím zeptat ještě tady. Z různých důvodů mi permici kontrolovali poprvé teprve minulý domácí zápas a vyhodilo to nějakou chybu. Dovnitř mě sice pustili, ale potřeboval bych to vyřešit. Na email mi nepřišla žádná zpráva, že bych si měl vyzvednout novou, chtěl bych se proto zeptat, jestli si mám dojít pro novou nebo co udělat, aby mi fungovala ta stará (podpis)“ Facebook tam sice napsal datum zobrazení zprávy 11.10., ale jako tradičně – žádná odpověď. Naštěstí i proti Havířovu byli pořadatelé v pohodě a opět mě pustili na zimák, i když mi nefungovala permice. Já ale nevěděl, co dělat. Mně bylo jedno, jak by se to vyřešilo, ale co jsem měl dělat, když se se mnou nikdo nebavil? Takže 15.10. proti Třebíči mě pořadatelé (Děkuju Vám) opět pustili, i když permice stále nefungovala. Následoval venkovní trip čtyř zápasů. Mezi tím jsem poprosil Zelího, který se nějak s Kallou scházel, aby se mi na to zeptal (ani ne tak na řešení, ale hlavně na to, že se mnou nikdo nekomunikuje). Nebyl jsem u toho, nevím, jak probíhal rozhovor, jen mi Zelí sdělil, že mu Kalla říkal, že mi odpovídal hned ten samý den. Jestli myslel ten v srpnu, tak to je pravda, ale evidentně se to nevyřešilo. Na další email v říjnu už jsem ale žádnou odpověď nedostal. Koukal jsem se i do spamu, jestli tam zpráva nezůstala, ale nic. Občas se sice říká třikrát a dost, ale já jsem nepoučitelný optimista (vždyť fandím Kladnu), tak jsem to zkusil ještě počtvrté. Na té samé stránce ohledně permic, která vybízí ke kontaktování Jirku Kallu, je i informace „V případě jakýchkoliv dotazů ohledně vstupenek a permanentek pište e-mailem info@rytirikladno.cz.“ Napsal jsem tedy na tuto adresu 28.10.: „Z různých důvodů mi permici kontrolovali poprvé teprve domácí zápas proti Havířovu a vyhodilo to nějakou chybu. Dovnitř mě sice pustili, ale potřeboval bych to vyřešit. Na email mi nepřišla žádná zpráva, že bych si měl vyzvednout novou, chtěl bych se proto zeptat, jestli si mám dojít pro novou nebo co udělat, aby mi fungovala ta stará. (podpis)“ A pod zprávu napsal i srpnové emaily ohledně permic, aby bylo jasné, o co jde. A hádejte co – opět žádná odpověď. Zato jsem 2.11. z této emailové adresy dostal info o tom, že jakožto permanentkář mám právo vyzvednou si nějaké balení Bakaláře. Zkusil jsem včera (3.11.) ještě jednou permici u vchodu, kdyby se náhodou něco změnilo, ale nepřekvapivě stále nefungovala. Tohle teda ne. Já dám klubu 2000 za permici a když mi nefunguje, absolutně to nikoho nezajímá a serou na mě. Psal jsem jim ohledně toho čtyřikrát, čtyřmi různými cestami, a nepřišla ani jedna odpověď. Rozhodně se nejedná o technický problém v komunikaci, zpráva na Facebooku byla přečtená a psát mi tam lidé do zpráv můžou (otestováno). Stejně tak mi z emailu info@rytirikladno.cz přišel email, takže i touto cestou mi napsat určitě jde. Nemusí se Vám líbit, co jakožto člen fanklubu (resp. celý fanklub) děláme, nemusíme mít na vše stejné názory, ale abych Vám dal 2000 „za nic“ a vy se mi v případě problému, kdy mi permice nefunguje, ani neobtěžujete odepsat, natož to nějak vyřešit, to prostě nenechám jen tak. Nechtěl jsem to nijak rozmazávat a naopak to v klidu vyřešit, ale když mi přes měsíc nikdo ani neodepíše, natož aby mi to pomohl vyřešit, to už si prostě nemůžu nechat pro sebe a snad už touto pátou cestou si mě někdo všimne a sakra odpoví. Je to i důvod, proč jsem se rozhodl zveřejnit celou korespondenci, a tak i při čtení vynikne moje beznaděj, když v tomto článku čtete počtvrté ten samý dotaz, na který nikdo neodpovídá. Budu rád, když o tomto problému dáte vědět i ostatním, budete jej sdílet a sledovat jeho řešení. Stát se to totiž může komukoli z Vás. A až se zas jednou bude klub divit, proč lidi na Kladně nechodí na hokej, můžou si přečíst tento článek. EDIT 4.11. 19:50 Ozval se další člověk, Kolacek321, že má úplně stejný problém (nefunkční permice, dvakrát psal na klub a také nedostal žádnou odpověď).
 

 

Soptík
Obrázek uživatele Soptík
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 140
4. listopad 2018 - 15:19
Mat(oucí) permice

Také jsem při placení žádné číslo stávající permice nevyplňoval, permice (zatím) funguje, ale to je asi tím, že jsem kupoval "své" gaučácké místo. A že s tebou nikdo nemluví? Normální. Dnes se jenom slibuje, tím nezarmoutíš, ale jak něco chceš či dokonce o něco žádáš...
Ostatně zdražení permice je jediný bonus, který koupí vznikl. O slibované aplikaci (mám na mysli to objednávání něčeho s donosem na místo) se už raději ani nemluví atd. Tak buď rád, že máš mailem slíbené pivko, to já dostal houno. Asi jsem nebyl z nejrychlejších...

JJ - FF (Jo Jo - Forest Forever)

Hráč měsíce

Hráčem měsíce listopadu je Ladislav Zikmund. Gratulujeme! Na otázky fanoušků Ziki odpovídal v tradičním off-line dotazníku.

CHYSTÁME SE

Prostějov - sobota 17.11.
Havířov - sobota 24.11.
Třebíč - středa 28.11.

(vše individuálně)

Kliknutím na banner výše budete přesměrováni na přehled všech plánovaných výjezdů, podrobné info a přihlašovací formuláře. Prosíme sledujte, průběžně upřesňujeme. Info se bude objevovat i na diskuzi.

RYCHLÝ ROZPIS

Fanshop Rytíři

Dresy (+ další věci a novinky) pro sezónu 2018-19  (včetně těch výročních) již v prodeji!
 

Facebook

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!