Kladeňáci sobě! Předávka dresů - epilog


Autor: zeliii - Datum: 20 Červen 2016

Jak bylo naplánováno stalo se. Dresy vyrobeny dle domluvy a požadavků, v pátek 10.6. převezeny na Kladno, v sobotu předány symbolicky, v neděli doplněny o hokejovou výstroj a výzbroj, která zbyla na skladě z obchodu MH-centrum a v pondělí 13.6. v podvečer pak vše v reálu dopraveno, předáno a uskladněno na Zimním stadionu. Průběžně jsme vždy ve stručnosti informovali jak na diskuzi, tak na facebookových stránkách, teď tedy ještě krátké závěrečné shrnutí.

Prakticky všechno co jsme naplánovali beželo jak po drátkách, jedinou menší komplikací byl malý počet aktivních hráčů z našich řad pro sobotní malou street-hokejovou exhibici. Ale i to se nakonec zvládlo. Zkrouhli jsme si počet hráčů v poli na tři na tři a rovnou odvolali oba brankáře. Těch 2x10 minut jsme pak v rekreačním tempu zvládli i s parádičkami a finesami. Zajda jr. odpískal rovinu jak ve hře tak nakonec i ve výsledku; smírných 3:3 hovoří za vše :) Růža a Kehy vše kontrolovali zpoza mantinelu a bicích nástrojů. Následovalo předání symbolického dresu s číslem 87.788 za účasti přítomných v čele s Jiřím Kopeckým, generálním manažerem mládeže viz. FOTO. Vše jinak k prohlédnutí v Benyho galerii, k přečtení v Kladenském deníku on-line i tištěném a samozřejmě na Rytíříském webu.

V neděli k večeru jsme u Sáfy donaplnili Plechovu dodávku zbývajícím materiálem FOTO a v pondělí v přibližně stejný čas jsme vše nanosili k šéftrenérovi do kanceláře. 8 pytlů dresů a hora štulpen, lopat, hokejek, chráničů apod. FOTO-1 -2 -3. Snad vše bude k užitku a rozvoji našich hokejových nadějí.

Veškeré smlouvy, protokoly a přebírací listiny podepsány, ve čtvrtek 12.5. převedena vybraná částka na účet dodavatele (viz náhled do transparentního účtu) a tím vše tak nějak končí. Zbývá ještě odeslat dokumentaci a vyúčtování na Krajský úřad, což provedeme v nejbližším možném termínu

Závěrem tedy nezbývá nic jiného než poděkovat všem, kteří se počátkem kalendářního roku a následujících měsíců připojili k naší snaze, aktivně se přidali k výzvě pomoci svému klubu, přispěli na účet nebo do kasičky anebo pomohli při doprovodných akcích. I když pochopitelně vše mohlo proběhnout v širším záběru a představy byly na začátku třeba odvážnější, realita je jaká je a okolnosti zařídily, že to všechno proběhlo právě takhle. Asi tomu ani jinak být nemělo. Každopádně je to parádní opět ukázat a dát najevo, že kladenský hokej své fanoušky, kteří jsou ochotni pro klub udělat i něco navíc, má. Děkujeme! V tomto směru celá věc splnila přesně ten účel, který jsme měli v úmyslu. A pokud třeba dokázala vnést do situace kolem kladenského hokeje další, jiný podnět, tak jedině dobře, snad to vše k něčemu bylo. A bude...

PS: Teď tedy ještě budeme se zvědavostí a očekáváním sledovat co a jak zastupitelé dne 22.6. na 9. zasedání ZM projednají a rozhodnou ve věci č. 3. Záležitosti společností, v nichž má město obchodní podíl - Záležitosti společnosti Hokej Kladno s.r.o.

PPS: Pokud bychom sečetli vybranou částku se všemi nutnými administrativními výdaji, náklady na pořízení kasičky a na doprovodné záležitosti a akce (propagační tisky, benefiční utkání a koncerty, o projetých benzinech a provolaných telefonátech nemluvě), jakože tyhle věci prostě brát v potaz musíme, protože by to bez nich nešlo, tak dosahujeme na rovných 100.000 Kč. Krásná věc!

AKTUALIZACE 31.8.2016: Sbírka byla během srpna uzavřena kontrolou ze strany Krajského úřadu. Vše proběhlo jak mělo a tedy v pořádku. Dokumenty k tomuto přiloženy pod článkem - Protokoly 00, 01, 02, 03. A mládežníci již brázdí ledy ve fungl dresech - viz. např. foto1 a foto2.

AKTUALIZACE 22.10.2016: Na základě provedené kontroly Krajský úřad Středočeského kraje celkové vyúčtování veřejné sbírky SCHVALUJE (5.9.2016).

PřílohaVelikost
_14T574.jpg877.42 KB
DSC_0014.JPG979.82 KB
DSC_0015.JPG512.45 KB
DSC_0016.JPG471.45 KB
DSC_0017.JPG513.07 KB
KLD_2016_06_15.jpg163.33 KB
Schvaleni_vyuctovani_sbirky.jpg183.2 KB
Tags

CHYSTÁME SE

do K. Varů pondělí 25.9.

Naplníme autobus? Předpokládaný odjezd v 15:00 od Zimáku. Cena (včetně vstupenky): 200,- pro členy Fanklubu a permanentkáře / 250,- pro ostatní. Abychom bus mohli vypravit musí být do neděle 15:00 přihlášeno alespoň 35 zájemců. Info a přihlášky ZDE!

 

do Litoměřic středa 4.10.
Naplníme autobus? Již se hlašte ZDE!

 

Kliknutím na banner výše budete přesměrováni na přehled všech plánovaných výjezdů, podrobné info a přihlašovací formuláře. Prosíme sledujte, průběžně upřesňujeme. Info se bude objevovat i na diskuzi.

RYCHLÝ ROZPIS

Facebook