Diskuse


Autor: Clouseau - Datum: 03 leden 2008

Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě

Tags
Felda23
Obrázek uživatele Felda23
příspěvků: 1059
1. Říjen 2023 - 12:00
Hector

To neni jen mladez. Ta koncepce chybi oraganizaci jako celek. Kazdy rok privadime na nahodu hrace a doufame, ze se to povede. Majitel se vymlouva, ze nevi do posledni chvile jakou bude hrat soutez. Kdyz se mu ale ozve hrac pred barazi pres Burgera s tim, ze by se chtel vratit a on mu rekne, ze to nehodla resit ze az po sezone, tak o cem se bavime. Jagrovi to vyhovuje, ze to tak jak to je

„Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky.“

Hector
Obrázek uživatele Hector
příspěvků: 165
1. Říjen 2023 - 11:30
Mládež

Pro Pity...

O chybějícím konceptu mládeže jsem psal níže...!o)
S tím co jsi napsal souhlasím. Je zřejmé, že Plzeň obměňuje kádr a pokud má jádro juniorů, které udrží, je to cesta, která Kladnu chybí.

Rozhodně je kolem Kladýnka dostatek inspirace po všech stránkách...

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7341
1. Říjen 2023 - 11:19
Jeden zapas muze byt rad.

Za tohle se dava vic. Zvednout hokejku? Dobrej vtip.

a už žádný sestupy!!

Straci19
Obrázek uživatele Straci19
příspěvků: 288
1. Říjen 2023 - 10:52
Zákrok

Zde https://youtu.be/H3qGd6FdVF0

Za mě chtěl zvednout hokejku soupeři a trefil se jinam..

Každopádně soupeř hned vstal a hrál dál...

Korb
příspěvků: 179
1. Říjen 2023 - 10:40
Tak Frolík dneska nehraje,

Tak Frolík dneska nehraje, ChUjčík ho potrestal na jeden zápas za seknutí mezi nohy.... to se nám to fakt sype ze všech stran....

Korb
příspěvků: 179
1. Říjen 2023 - 10:40
Tak Frolík dneska nehraje,

Tak Frolík dneska nehraje, ChUjčík ho potrestal na jeden zápas za seknutí mezi nohy.... to se nám to fakt sype ze všech stran....

Filda
příspěvků: 228
1. Říjen 2023 - 9:16
Pozor

9.třída Extraliga Rytíři již nejsou poslední!Jsou předposlední.

Pity
příspěvků: 160
1. Říjen 2023 - 9:12
Hector

Ta kritika co tu je, ale právě neni o aktuálním postavení v tabulce nebo o trapný prohře s Kometou ale o dlouhodobý nekoncepci vedení klubu který vedou k tomu že se tyhle věci už x let opakujou.

PS: Takže naopak ta Plzeň je dobrej příklad, protože narozdíl od nás tam ve skromnejch podmínkách mají akademii která 3 roky za sebou obhájila první místo a jakýkoliv nedostatky se snaží konstruktivně řešit tak, aby se neopakovali.

Hector
Obrázek uživatele Hector
příspěvků: 165
1. Říjen 2023 - 4:46
Pěkné prožívání všem…

Když si přečtu některé příspěvky, říkám si, jak moc máme to naše Kladýnko rádi… Vážně je potřeba tady plakátovat, jak je Jarda Jágr takový nebo makový manažer a jak špatně to řídí? Vidíme ještě objektivně v jaké době žijeme? Vnímáme, za jakého stavu proběhla rekonstrukce zimního stadionu? Můžeme zachytit, že se po Covidu, nesmyslné válce na Ukrajině svět proměnil a nadále proměňuje? Žiju dlouhodobě v zahraničí, ale Kladno ať už hokejové nebo město jsem sledovat nepřestal a snažím se vidět co nejvíce dějů a nevytvářet si domněnky.
Nikdo z nás nechodí v botách Jaromíra Jágra. Opravdu jsem přesvědčený, že nebýt pana Jágra staršího, čest jeho památce, tak Kladno možná opravdu hokej dávno nemá. A Jarda? Jarda ten prapor HC Kladno nese dál a s ním třeba Ota Vejvoda ml, Tomáš Plekanec, Frolík, Kuba Voráček na střídačce, vedení fanklubu Kladýnka, a tak bych tady mohl jmenovat až do nekonečna.
Víte, někdy mám pocit, že se svět lidí v prdel obrací a když začne hokej, je to něco, co mám rád, co mi pomáhá na ten stav bytí kolem sebe zapomenout. Díky vašim příspěvkům jsem si uvědomil, že to, co mě vlastně mrzí je, že výsledky Kladýnka prohlubují takovou tu všeobecnou neradost každodenního života. Všichni, co tu píšeme máme Kladno nějakým způsobem v srdci a máme přání vidět klub v jiné situaci, než se nachází, ale opravdu je potřeba vidět věci i jinak, než z pohledu tabulky a vlastního vnitřního soudce, který je někdy velmi ovlivněn emocemi nebo jen jednostranným zaměřením pozornosti. Než se tady na diskusi člověk pustí do plakátování, měl by se zklidnit a mrknout se dovnitř sám sebe, co jej vlastně žere. Já jsem si na to přišel…
Výsledky Kladýnka mi prostě berou část nějaké potřebné radosti v době, kterou žiju, a i když nemohu paušalizovat, domnívám se, že to tak má většina z nás. Sport je společenská událost o energii, emocích, zážitcích a když se milovanému klubu daří, člověk na chvíli zapomene na ten svět kolem sebe. Je mnohem lepší jít do práce s pocitem, že Kladno porazilo Spartu, je lepší říct spolužákovi, to jsme to včera tomu Brnu nandali, je lepší vidět, že když nás zadírá tým politiků, „našemu“ sportovnímu klubu se daří. To všechno je lepší, protože to přináší uvolnění a radost do našich životů…
Dokud Kladno hraje ligu, je naděje, že se to promění, dokud není odehrané poslední 52. kolo, ještě není konec. Takže na každém z nás je dobrovolně podpořit klub i hráče konstruktivně i pozitivně k tomu, aby to zvládli a zabojovali o co nejlepší výsledek. Kladno je pro mě hokejový srdce a budu fandit dál, dokud Kladno bude. Ale tak to mám já, který hokej miluje. Nemusím České Budějice, ale přeju Ádovi Kubíkovi, nemusím Spartu Praha, ale přeji Mírovi Hořavovi, nesledoval jsem Kralupy nad Vltavou, ale začal jsem, protože přeji Martinu Keharovi a ml. Zajdovi…tam všude je totiž kladenský prapor HC Kladno. Když jsem dělal charitativní projekt na Kladně pro Hynečka Skůru, hokejové Kladno nás neskutečně podpořilo svou účastí. Cítil bych se opravdu jako krysa, kdybych opouštěl svůj klub HC Kladno, protože se mu již několik let sportovně z určitého pohledu nedaří. Takže hokejky vzhůru a sportovně hrrr na ně…

PS" A Plzeň bych zrovna jako příklad neuváděl. Z tabulky je patrné, že na tom není o mnoho lépe než Kladýnko. Ani Martin Straka není Bůh. Vést sportovní klub nebo firmu v tomto čase není jednoduché...

Kladeňák61
příspěvků: 137
30. Září 2023 - 22:05
100% souhlas

Pánové Soptík, Kali69 , Felda23, Stanislav, pidijanda všichni mi mluvíte z duše, a všichni píšete to, co cítím já, už vlastně starej dědek, čerstvý důchodce. Na hokej na Kladně jsem začal chodit v roce 1972 a zažil krásné roky a později i zklamání ze sestupů a naopak radost z postupů. Ale to, co se děje po převzetí klubu JJ je strašné, hrozné, nepochopitelné. Vždyť víc jak 10 let!§ to nikam nevede! Já byl jeden z těch, co tajně po návratu doufal v Titul! Bože , kde ty loňské sněhy jsou. Kladno je směšné (ANO!!! je to tak) , celá republika se nám směje, nepřátel, co nás nenávidí přibývá geometricky. Kde to skončí? jako kladenský fotbal? Lepší ten stadion zbourat a hokej tu zabalit. Velmi často chodím s pejskem na procházky okolo naší slavné zdi Sportu u sletiště, pokaždé ale při pohledu na hokejové části málem brečím, když si to srovnám s dneškem. A stále nechápu ty, co vše jen omlouvají a kritikům zde nemohou přijít na jméno. Kde ten optimismus, naprosto nereálný a přehnaný stále berou? Kde berou tu odvahu si nepřipustit, že vše už dávno je v Prdeli? Omlouvám se za vulgarismus, ale jiné slovo to nedokáže vystihnout.

Soptík
Obrázek uživatele Soptík
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 376
30. Září 2023 - 19:06
PORE

Pavle, my se nedohadujeme, na diskuzi se diskutuje, aby bylo krásně nejen venku, ale i na zimáku :-) ale je to marné, neb hlavní rytíř je don Quijote de la Mancha... A politika je všudypřítomná, té neutečeš :-)

七 転 び 八 起 き

Soptík
Obrázek uživatele Soptík
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 376
30. Září 2023 - 18:51
panzer

Ať se raději nefotí s nikým. Myslím, že právě celkové chování dost lidí (a nejen sponzorů) odrazuje. Na dobré hokejisty je třeba hodně peněz. Bohužel v dnešní podivné době je všechno jen a jen o penězích a bez nich to bohužel fungovat nebude. A názor, že nejdřív musí chodit diváci a pak budou tím pádem peníze na dobré hráče, tak to fakt nebude nikdy fungovat. A ceny vstupného na tu hokejovou antikoncepci také mnohé odradí (navíc, když po první třetině může každý vstoupit zdarma, neb si ho pořadatel ani nevšimne, což trvá už mnoho let)

七 転 び 八 起 き

Soptík
Obrázek uživatele Soptík
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 376
30. Září 2023 - 18:35
Felda

To urážení nebylo míněno adresně, ale obecně. A že tu lidiček, kteří hned uráží, jakmile se sáhne na modlu, je. Ale už dost ubývají, čím to asi bude?

七 転 び 八 起 き

PORE
příspěvků: 896
30. Září 2023 - 18:25
Politika

Vždyť je venku tak krásně a Vy se tu dohadujete

panzer88
příspěvků: 1854
30. Září 2023 - 18:07
Soptík

Ať se teda vyfotí s Fialou nebo Rakusanem:),to se sponzoři jen pohrnou…O tom to vubec není,je to jen o tom,ze velkej sponzor chce určitou kontrolu(podíl v klubu,svoje lidi ve vedení)a to tu jaksi nedostane ani nahodou….a k tomu máme v áčku dvacet hráčů,ale hokejisti jsou tam tak tři,čtyři….

Felda23
Obrázek uživatele Felda23
příspěvků: 1059
30. Září 2023 - 17:32
Soptik

Nezname se, nevim proc bych Te mel urazet. Ja nikdy netvrdil, ze Jagr zachranil hokej. Ten hokej byl nic moc uz tehdy, ale Jagr mladsi to svoji neschopnosti dovede do uplnych hoven a uz s tim nikdo nic neudela. Kdyby to nabidl k prodeji a nasel se zajemce, tak bych zacal verit v lepsi zitrky. Horsi uz to stejne byt nemuze

„Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky.“

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 257
30. Září 2023 - 17:09
Felda

Nic, lepší tým vyžaduje větší sponzory. Větší sponzoři chtějí větší kontrolu a podíl na rozhodování. To je neprůchodné. Můj nejlepší odhad je, že to ve stádiu postupného rozkladu bude dělat ještě pár let, pak ho to přestane bavit, úplně se z toho stahne, hokej tu půjde do hajzlu a jemu kotel ještě na rozloučenou zatleská.

Soptiku, značka Jágr rozhodně není omsela, divil by ses, kolik firem a jak obrovský peníze za ní jdou a šlo by i do hokeje na Kladně, kdyby byla jen trochu vůle přenechat alespoň malinký podíl kontroly sponzorům nad jejich penězma.

Straka v Plzni to pochopil a pustil část podílu v klubu, aby získal finance a schopný management, který má samozřejmě zájem, aby byznys prosperoval, když už do něj vložili peníze.

Soptík
Obrázek uživatele Soptík
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 376
30. Září 2023 - 16:38
stanislav, Felda, Pidijanda a další

Tak za současnou situaci si můžeme vlastně my všichni sami. Ten kult osobnosti se sám neudělal, že? To bylo samé "zachránce kladenského hokeje", "návrat krále" "Jarda je Bůh" atd. To si pak člověk snadno namluvím, že je nejlepší. A přiznat chyby a klesnout z pozice poloboha není pro ego vůbec jednoduché. Ono ani to shánění peněz už není tak snadné, neb značka Jágr je už dosti omšelá a ne každý na ni skočí. I za to si pan Jágr v podstatě může sám, hlavně svými výroky, focením se k kdejakým individuem (Síťa phing, Bláboliš, Mynář a Zlomanova hradní parta...), kde plnil v podstatě roli užitečného idiota a tak dále. A jak z toho ven. Jednoduše. Po vzoru dědy Komárka prostě na podzim prodat kravku a na jaře už nezasít... Pan Jágr si prostě před lety po vzoru jiných pořídil drahou hračku a ta se už před časem rozbila (sice stále funguje, ale blbě) a opravit se ji nedaří (otázkou je, zdali je o takovou vetší opravu vůbec nějaký zájem).
PS. Než mi tu začnete nadávat a urážet (a je mně to fakt jedno), tak vězte, že na kladenský hokej chodím nějakých 52 let, posledních cca 7 let nejsem skalním fanouškem, ale spíše divákem a poslední dva roky chodím spíše na zimák než na hokej, neb hokejem se ta zaháněná snad ani nazvat nedá.

七 転 び 八 起 き

Soptík
Obrázek uživatele Soptík
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 376
30. Září 2023 - 16:09
BzB

Jo, to si myslelo vícero lidí, že Vejvoda do toho přinese trochu toho severského systému, ale zatím je jen figurkou, a to jen proto, že má trenérskou licenci, ale šéftrenérem je někdo jiný. Ale asi mu tato pozice vyhovuje. Otázkou je, proč vlastně ten nejchytřejší a nejzkušenější ještě nemá licenci...

七 転 び 八 起 き

Felda23
Obrázek uživatele Felda23
příspěvků: 1059
30. Září 2023 - 14:57
Standa

Co s tim ale? To je uplne bezvychodna vec. Nechci prihlizet na to, jak tady Jagr likviduje hokej. Ale pochybuji, ze my nasrany fanousci s tim neco provedeme. Musel by mu dat nekdo z partneru poradne pres prsty. Jenze on je tak hloupej, ze to nepochopi. On by si to zase vylozil, ze mu nekdo hazi klacky pod nohy a ze k nemu nejsou loajalni. To je presne to jeho mysleni.

„Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky.“

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 257
30. Září 2023 - 14:45
pidajanda

To je přesný popis problému, kteří tady mnozí odmítají vidět. Není problém na jméno Jágr sehnat peníze, hromadu peněz. Ale když někdo nasype hromadu peněz, tak bude chtít naprosto logicky do toho taky mluvit. To ovšem majitel nikdy nedovolí.

Proto jsme odkázáni na menší sponzory, kteří nedávají tolik, ale zase drží hubu a nechtějí mít přehled a alespoň částečnou kontrolu nad děním v klubu.

Já pořád nechápu, jak někdo může být s prominutím takový debil a věřit tomu, že JJ má problém sehnat pro hokej peníze od sponzorů. Nemá, má problém sehnat peníze od sponzorů, kteří by jen nasypali balík peněz a drželi hubu. Takový pitomce prostě nenajde.

pidajanda
Obrázek uživatele pidajanda
příspěvků: 152
30. Září 2023 - 14:19
......

Nikdy nepřestanu fandit Kladnu a ani nikdy nebud fandit jinému týmu. jsem už poměrně starší, takže se to nezmění i kdybych bydlel na druhém konci republiky. Co se ale děje poslední roky je už vážně moc. Ten amatérismus, kterému vévodí obrovské ego jednoho pána střídačce je do očí bijící. Když u nás hráli polokně, tak jsem se v autobuse dal do řeči s jejich fandou. Nevím jméno(nemyslím tím toho fanouška) ale byl to jejich vedoucí, když byli Pardubky v háji.Nemyslím toho fanouška, ale šéfa. On prý objížděl celý okres nebo kraj každý den a všechny firmy. Nakonec se mu povedlo zlanařit Dědka, ale Dědek si podmínil, že bude sedět v představenstvu a bude mít hlavní slovo. To je asi náš největší problém, protože na jméno- značku Jágr by nebyl problém sehnat sponzory. Ale to ego a amatérismus v této pozici je bohužel obrovské. Jde do háje vše, včetně mládežnických kategorií a jen zaslepenec to nevidí. Je mi z toho smutno a jak jsem psal, nikdy nepřestanu fandit, ale nemám už sílu chodit na zimák pro potupu jako byly poslední dva zápasy. A Liberec? Tým který není schopen dát ve dvou přesilovkách 5 na 3 gol a vyhraje? Bohužel jsme k smíchu v očích hokejové veřejnosti a vlastně se ani nedivím, Bolí to hodně. Kéž by to chtěl vzít Pleky, ten je neuvěřitelný srdcař

Marek

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7341
30. Září 2023 - 13:30
Jinak za me je Ota Vejvoda dobry trener.

Ma vzdelani, zkusenosti. Poznal hokej z dobry i z horsi stranky. Bych ho nechal koncepcne pracova a treba by se výsledek casem dostavil.
Ted mi to prijde jako strasny chaos. Pripomina mi to scenku ",Mate stesti, ze jdu kolem". Jen tam chybi to pokracovani, chybama se kazdy uci.

a už žádný sestupy!!

Dejdy
příspěvků: 645
30. Září 2023 - 13:07
Vtipné je, jak jsme marný

Vtipné je, jak jsme marný doma. Přitom to bylo keců po Chomutově a na Kladně jsme třeba loni udělali méně bodů. Místo toho, aby to byla pro nás výhoda, tak je to naopak. Vypadá to, jako když tu hrajeme poprvé.

Honza
příspěvků: 166
30. Září 2023 - 11:59
od kolegy jsem slyšel... prý

od kolegy jsem slyšel... prý samotného Jaromíra slova... na malém hřišti, když chybu uděláš dá se snadněji napravit, ale na velkém kluzišti /firmě/, je to o koncepci a dodržování systému a ten tu není, chybí jakékoliv smysluplné řízení. A jestli ho Voráček nedostane do Vipky, během zápasů, tak tu Jakuba do Vánoc nemáme. ...

HonzaBN

Felda23
Obrázek uživatele Felda23
příspěvků: 1059
30. Září 2023 - 11:42
Bugr z Berouna

Rozhodně to není o penězích. V Olomouci je také nepřehazují vidlema a fungují solidně už x let. Je to o našem neschopném majiteli, co si myslí, že když byl 25 let v NHL, tak ví vše nejlíp. Koncepce nula, systém ve hře taky žádný. Ale on to sám na tom setkání řekl, že jeho koncepce je řešit co bude zítra. No podle toho to vypadá už x let.

„Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky.“

Lepovic24
Obrázek uživatele Lepovic24
příspěvků: 121
30. Září 2023 - 11:31
Bída a zmar

Kali, tu povercivost znám také, jenom už jaksi nic moc nezabírá..

Jsme dobří, ale buďme lepší!

Kali69
příspěvků: 5
30. Září 2023 - 11:16
Už 15 let sleduju vaše

Už 15 let sleduju vaše příspěvky a komentáře a v další těžké krizi kladenského hokeje už mi to nedá a musím poprvé něco napsat i já. Celý život žiju v Českém ráji cca 110 km od Kladna, ale jsem ročník 69, vyrůstal jsem s hokejkou na rybnících v době největší slávy kladenského hokeje a od utlého dětsví fandím našemu Kladýnku jako o život. Fandit poslední roky je skutečný masochisus, člověka hrozně bolí dívat se na tabulku a množící se prohry, na to, kam se dostala kladenská mládež, atd. Neumím z té dálky posoudit, jetli je JJ spasitelem, nebo hrobařem hokeje v Kladně, ale to,že je něco špatně, dojde každému fanouškovi.
Když přijdu k Vám na zimní stadion, nebo si projdu uličku slávy hokeje u plaveckého bazénu, cítím se jako ve velkolepém chrámu a hltám vše co souvisí se slavnou kladenskou hokejovou historií. Všude kolem sebe, tady v v mém kraji, šířím osvětu, aby mí známí a kamarádi věděli, kdo dal světu nejvíc slavných hokejistů v éře Česka i Československa, odkud jsou hráči, kteří dohromady získali přes 20 Zlatých hokejek, 5x Stanley cup, řadu titulů mistrů světa, atd.
I přesto většina lidí kolem mě vůbec nechápe, proč fandím zrovna Kladnu, když se už min.20 let potácí neustále mezi extraligou a první ligou, zachraňuje se opakovaně v baráži, nemá novou multifunkční arénu, apod. Ve svém příspěvku jsem se chtěl jenom trošku vypovídat ze své bolesti a sdělit Vám, že nejen v Kladně, ale i celé republice jsou desítky, možná stovky zápálených fandů, kterým osud hokejového Kladna není lhostejný. Pište prosím dál vaše postřehy, názory a informace, zkrátka vše, co se týká našeho milovaného klubu. Já si i nadále budu vaše příspěvky každý den číst a budu s Vámi doufat, že jednou zase bude lépe. A teď si jdu po těžké noci konečně ustlat postel s povlečením Rytíři Kladno, z pověrčivosti už nevím, jakou stranou, jestli modrou nebo bílou, to mám dát na postel, aby Kladno konečně začalo vyhrávat !!! Poldi Kladno, olé !

Kali69

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 257
30. Září 2023 - 11:06
Ne, trenéři do ničeho mluvit

Ne, trenéři do ničeho mluvit nemohou. Už jsem tu i uváděl příklad, kdy proti Pardubicím bylo vidět, jak se Vejvoda ptal Jágra, jestli si vzít oddechový čas. Ten jen zavrtěl hlavou.

Dobrý trenér by to tu mohl výrazně pozvednout, ale dobrý trenér sem nepůjde, protože by nemohl dělat nic, jen poslouchat příkazy majitele a to včetně sestavy a taktiky. Na to ne každý má chuť a žaludek.

Trenér je pro Kladno naprosto nepodstatná figurka, bez jakéhokoliv reálného vlivu na cokoliv. Ví to on, vědí to hráči, takže také mají nulový respekt.

Taky si cynicky myslím, že trenér je tu od toho, aby se za něho mohl majitel schovat a nemusel osobně vysvětlovat výsledky do médií, ačkoliv si to koučuje sám.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7341
30. Září 2023 - 10:35
papírově ten útok nevypadá špatně

a levný to taky asi nebude. Imho tohle není o penězích, spíš nekoncepčnost, žádný dlouhodobý plán. Tým se nějak postaví a i to málo co máme funguje hůř než by mohlo..
Mě by fakt zajímalo jestli trenéři můžou do něčeho mluvit nebo je to one man show?

A stejně ať kritizujeme nebo chválíme, výsledek stejný.

a už žádný sestupy!!

Sagar
Obrázek uživatele Sagar
příspěvků: 588
30. Září 2023 - 10:05
Shrnutí Kometa

S tímhle materiálem se prostě extraliga důstojně hrát nedá a to ani kdyby na střídačce stál místo Voráčka jako poradce Wayne Gretzky. Obrana katastrofa, třeba kolikrát Veber při pokusu vyhodit puk z pásma namazal puk přímo na hokejku soupeře...Zoufale chybí kvalita a včera se mě líbil jen Ticháček (kterého asi dlouho neudržíme) a Plekanec ( kterému se divím ,že má tuhle blamáž už roky zapotřebí). Je jasné, že když si pan majitel nevytáhl hlavu z prdele doposud, tak už si ji nevytáhne, jelikož je přesvědčen o své dokonalosti. Nic se nezmění pokud místo sebe nenechá klub řídit schopného manažera. Položme si otázku, proč v klubu nepůsobí plno ikon kladenského hokeje, kteří by to tu mohli manažersky pozvednout ? Na kvalitní hráče prý nejsou peníze a výchova (kdysi tak úspěšné) vlastní mládeže je v troskách, tak snad každý kromě pana majitele vidí, že je tu něco hodně špatně.

....hlavně se z toho neposrat ! Vždyť je to jen hokej ...

Sagar
Obrázek uživatele Sagar
příspěvků: 588
30. Září 2023 - 10:05
Shrnutí Kometa

S tímhle materiálem se prostě extraliga důstojně hrát nedá a to ani kdyby na střídačce stál místo Voráčka jako poradce Wayne Gretzky. Obrana katastrofa, třeba kolikrát Veber při pokusu vyhodit puk z pásma namazal puk přímo na hokejku soupeře...Zoufale chybí kvalita a včera se mě líbil jen Ticháček (kterého asi dlouho neudržíme) a Plekanec ( kterému se divím ,že má tuhle blamáž už roky zapotřebí). Je jasné, že když si pan majitel nevytáhl hlavu z prdele doposud, tak už si ji nevytáhne, jelikož je přesvědčen o své dokonalosti. Nic se nezmění pokud místo sebe nenechá klub řídit schopného manažera. Položme si otázku, proč v klubu nepůsobí plno ikon kladenského hokeje, kteří by to tu mohli manažersky pozvednout ? Na kvalitní hráče prý nejsou peníze a výchova (kdysi tak úspěšné) vlastní mládeže je v troskách, tak snad každý kromě pana majitele vidí, že je tu něco hodně špatně.

....hlavně se z toho neposrat ! Vždyť je to jen hokej ...

Hector
Obrázek uživatele Hector
příspěvků: 165
30. Září 2023 - 5:02
Kladýnku...

Tak Ti píšu milé Kladýnko z velké dálky. I přes velký časový posun občas vstanu a sleduji dění na ledě a opravdu to není potěšení ani pro oko, ani pro srdce. Po vyjádření pana Skrbka, že na jeden gól by nevyhrál ani AC Milán jsem cítil potřebu k tomu napsat své. S vyjádřením pana Skrbka se nedá dělat nic jiného, než jeho pohled přijmout a souhlasit, ale pokud je realizační tým při smyslech, asi by mu mělo být patrné, že momentálně hrajeme v obraně na dva obránce, kteří snesou extraligové parametry a jediný produktivní útočník je Tomáš Plekanec. Mám pocit, že tahle sezona začala opravdu velmi mizerně a pokud se tým nějakým způsobem nezformuje, je otázkou, pro koho chce Jarda Jágr na Kladně tento opakující se hokejový scénář hrát. Tento hokejový film s legendárními hokejovými herci začíná být opravdu nedůstojný.

Když Kladno nemá na kvalitní hráče, bylo by tedy dobré, aby velmi kvalitně pracovala s mládeží, aby se mělo z čeho generovat nové jádro pro A tým, ale když se člověk podívá na juniorku, která má výsledky ještě horší než A tým, jen velmi ztěžka můžeme doufat v nějaký budoucí progres, který by se přenesl do A týmu.

Velmi dobře si pamatuji, že Pardubice se několik let na zpět také docela trápily. Pak přišel významný regionální partner a navýšil rozpočet s vizí a záměrem. Půlkoně budou určitě i letos hodně vysoko a ať je to, jak chce, věřím, že by mohlo být finále Sparta vs Pardubice. Podobný příběh mají i Budějice. Loni propad, záchrana na poslední chvíli a letos zatím hrají velice dobře na to, aby hráli play off.
Mít rád hokej a být srdcař je jedna věc, ale být dobrý manažer a mít kolem sebe tým lidí (odborníků) je druhá věc. Kladnu všechny tyhle souvislosti momentálně stačí na „okresní přebor“.

Mně prostě přijde, že je celkově něco v kladenské organizaci na draka. Možná je tam vůle, je tam srdíčko, ale myslím, že tohle stačilo na hokej v sedmdesátkách. Hokejový tým je dneska firma, která buď prosperuje nebo strádá. Heslo „Věříme“ je dobré, ale momentálně se hodí pro bytosti, které chodí do chrámu páně, a ne pro ty, kteří chodí na zimní stadion v Kladně.

Mám kladenský hokej stále rád a budu jej sledovat dál, ale opravdu by bylo velmi příjemné po těch letech strádání hrát co nejvýše a dát lidem pocit, že hokej na Kladno patří.
Takže kucí budíček a proti Plzni prosím hrajte hokej s pramatry extraligy...:o) Ať se daří probuzení.

Machy
příspěvků: 485
30. Září 2023 - 1:39
Jágr

Jágr je majitel klubu a jeden z nejbohatších lidi v regionu, ale klub má málo peněz...

Jágr je majitel jedné z největších stavebních firem v regionu, která dostává spoustu veřejných zakázek, nějakou zvláštní náhodou byla omilostnena, ale klub nemá peníze...

Město Kladno cpe do klubu každý rok spoustu prachu, ale stejně si stěžuje nedostatek peněz...

A podle toho to vypadá a vypadat bude...

Rybicka
příspěvků: 100
29. Září 2023 - 23:26
Hráč vs majitel

Hráč Jágr: tohle mi nejde, něco dělám blbě a chybuji a musím něco udělat, tak se poučím a změním to.

Výsledek: Nejlepší hráč světa

Majitel Jágr: tohle je špatně, nejsou peníze, nějaké okolnosti z venku, my nejspíš za nic nemůžem

Výsledek: Nejhorší tým extraligy

Jen k zamyšlení, kam se změnila mentalita. Jágr na to mentalitu dřív měl, proč nemá dnes, na to sem můžeme tázat donekonečna. Možná zodpovědnost za sebe pro něj je snesitelnější než zodpovědnost na tým (nechce vinit i ostatní spoluhráče, hledá tedy problém někde venku).

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7341
29. Září 2023 - 23:09
mě tak napadlo úplně stupidní přirovnání.

myslíte, že někdo kdo denně chodí do mekáče by uměl tu firmu řídit?

Jinak nevím proč se rozčilujete, Jágr to prostě neumí, to kdokoliv kdo nemá nasráno v hlavě vidí už aspoň deset let. Poradit si nenechá protože ego, stále bude tvrdit, že problém jsou nějaké okolnosti, které neovlivní. Maximálně ho zajímá jakou opíchá zlatokopku a my můžeme jen sledovat jak jdeme do sraček. Paradoxně to ještě fungovalo když byl v Americe protože se nemohl do všeho srát.

Mě nějvíc deprimuje ta mládež, áčko jde nakoupit při nejhorším ale ta mládež to je otázka let...

a už žádný sestupy!!

Jirka19
příspěvků: 1361
29. Září 2023 - 23:02
Zábava

Jinak mě už to taky nebaví, já tam chodím tak nějak z povinnosti, už těch hroznejch sezón je prostě moc, to už se nedá udržet nějakej drajv. To taky musí přijít nějaká odezva z ledu že jo... Já se na ty zápasy už přiznám se vůbec netěším. Když přijdu na zimák, tak to tam trochu naskočí, ale když jsme za 6 zápasů dali ubohejch 8 gólů a ani jednou jsme v žádným zápase snad ani nevedli (nějak si takovej okamžik nevybavuju, případně mě opravte), tak to už prostě je na mě po tom všem taky už moc. To, že nám Vítkovice darovaly body na tom mnoho nemění...

kubikula
Obrázek uživatele kubikula
příspěvků: 792
29. Září 2023 - 22:53
Stando

Tak si jezdi na chance ligu na slavii a necpi nam to.

S cim souhlasim je ze mame spatny prvni tretiny, u nekterych hracu nevidim ze by do toho davali vsechno no a pak tam chybi kvalita. Tichacek vypada z ty obrany asi nejlip co se tyce hokejovosti, ale tim ze je to mladej hrac tak je taky znat ze mu nektere zkusenosti a dovednosti jeste chybi. Bez posileni to bude fakt tezky a spis budem spolehat ze se nekomu taky nebude darit. Treba plzen by mohla byt adept na placani se dole.

Jirka19
příspěvků: 1361
29. Září 2023 - 22:52
Chance liga

Já Chance ligu nenáviděl, to nemá žádnej náboj, nic. Samozřejmě tohle je taky vo hovně, ale tým z extraligy má nějakou šanci s tím něco dělat. Pokud to teda nevede jako my, to je jasný, ale furt tam je ta teoretická naděje, ten potenciál že ten klub je v lize. V pralese není nic, tam víš, že když se z toho dostaneš, tak je velká šance že hned můžeš jít dólu, musí se všechno změnit na tu ligovou úroveň, musí přijít přestavba kádru. Prostě nic o co by někdo stál. Já teda ne, za mě prales nikdy víc...

Felda23
Obrázek uživatele Felda23
příspěvků: 1059
29. Září 2023 - 22:49
George60

Nejsi sam, znam pomerne dost lidi, co se na to vysrala. Ja sem se letos uz docela premlouval. Ve finale sem si koupil permici, ale jak letos nebudeme hrat predkolo, ktere hraje kazdy trouba, tak taky prestanu chodit. Nebudu ten Jagruv cirkus podporovat do nekonecna.

„Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky.“

George.60
Obrázek uživatele George.60
příspěvků: 437
29. Září 2023 - 22:41
Marty

já jsem jeden z těch co už to přestalo bavit . A to jsem chodil 48 let.
Žádný náznak že by se práce v klubu změnila mě donutilo skončit .Je mě to po těch letech líto , strašně líto. Ale už mě to nebaví, už nemám radost .

gogy
Obrázek uživatele gogy
příspěvků: 853
29. Září 2023 - 22:37
Ten kdo říká že je lepší hrát

Ten kdo říká že je lepší hrát druhou ligu nebo v ní stabilizovat kádr a udělat koncepci by měl změnit doktora nebo prášky....

Kladno nikdy neprohrálo žádný zápas, jen někdy nezbyl čas na to zvítězit

gogy
Obrázek uživatele gogy
příspěvků: 853
29. Září 2023 - 22:36
Ten kdo říká že je lepší hrát

Ten kdo říká že je lepší hrát druhou ligu nebo v ní stabilizovat kádr a udělat koncepci by měl změnit doktora nebo prášky....

Kladno nikdy neprohrálo žádný zápas, jen někdy nezbyl čas na to zvítězit

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 257
29. Září 2023 - 22:32
Já na Chance ligu chodil

Já na Chance ligu chodil rád. Vyhrávalo se, play-off každý rok, atmosféra pořád dobrá, přes 2000 lidí obvykle přišlo, na play-off například s Jihlavou bylo našlapáno. Opravdu mi vadí, že jsme za šašky extraligy. Než tahle klinická smrt, to je fakt lepší hrát o soutěž níž úplně na pohodu, začít se konečně věnovat mládeži a proboha už mít nějakou koncepci. Tohle pomalé umírání klubu co sledujeme v přímém přenosu snad nemůže nikoho těšit. I když letos zase uplácáme baráž a zachráníme soutěž, tak za rok jsme tam znova.

marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2915
29. Září 2023 - 22:21
_

Návštěva napovídá tomu, že rok co rok leštit dno už lidi přestává bavit...

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

Pory19
příspěvků: 295
29. Září 2023 - 22:15
výkon

viděl jsem celej zápas, to nemá s hokejem nic společnýho. Je zase první minuta a člověk se bojí abychom to zase nelovili z brány. Hra v obranným pasmu je napoblití. Tam je soupeř, my se stáhneme, nohy dřevěný, bez důrazu a čumíme co se bude dít. Přechod do pásma je taky šílenost, každá druhá přihrávka jde na hnáty nebo do hajzlu. Oni k nám se dostavaj tak lehce že nemusí ani bruslit a naši obránci jenom couvaj. Co nechápu je, že prohráváme 0:1 a my si dovolíme odhazovat puky jako když to je 3:0 pro nás. Furt dokola ale. Hra v útočnym pásmu je taky sranda. Mít doma za 60 minut hry 17 střel to je ta výhoda malýho hřiště? Kde ani ten puk neumíme 20s udržet?
A přijde mi to, nebo ta střídačka je úplně mrtvá? Tam má každej ruce v podpaží a nic se tam neděje. Hrubky jak v dorostu a tam jsou všichni v klidu. Jágr tam je zápas co zápas od čeho? Já bych tam řval celej zápas když nás vidím na tom ledě. To už ani není o kvalitě kádru. Tam se na to vyloženě sere. Upřímně se těm hráčům ani nedivim. Výhled do sezóny je jasnej. Tam už ty hráči nastupujou do zápasu s prohrou v hlavě. Žádnej důvod se zlepšit, zamakat o místo v sestavě. Každej má místo jistý. Není třeba se nikam hnát. Čeká se jenom na baráž která se zase nějak uplácá. Tohle nehodlám sponzorovat. Rok co rok dokola, poučení nikde. Serete na nás, já seru na vás. Až ta hra bude odpovídat, tak mě možná dostanete zpátky. Obdivuju všechny, kteří si na tohle plincaj hlasivky. Já bych nezvedl ani ruce.

Felda23
Obrázek uživatele Felda23
příspěvků: 1059
29. Září 2023 - 22:11
Milan

Necelých 2800 lidí na extraligu je ostuda. Ale je to takové vysvědčení pro našeho neschopného majitele no.

„Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky.“

milan
příspěvků: 94
29. Září 2023 - 21:53
To není normální

Aby na toto za toto vstupné chodilo 2700 lidí, příští zápas to vidím max na 520.

milan

Lepovic24
Obrázek uživatele Lepovic24
příspěvků: 121
29. Září 2023 - 21:52
Tohle už by stačilo.

Plekyho je mi vážně líto čeho on je součástí a hodně se mu divím. Achjo..
Každopádně asi by to chtělo dát vedení potažmo hráčům nějak vědět naší nespokojenost, dokud je ještě nějaký čas. Ono dostávat doma tyhle "facky" a ještě aby z nas měl každý prdel totiž nejde kousat do nekonečna..

Jsme dobří, ale buďme lepší!

Jirka19
příspěvků: 1361
29. Září 2023 - 21:30
Dnešek

Je to furt dokola, jediný pozitivum je Ticháček, Plekanec a docela i Frolík. Naopak za mě zklamání třeba Klepiš.

Jinak občas vidím názor, že bude chybět Dotchinova střela, ale já si nemůžu pomoct, mě přijde že jí nijak extra dobrou nemá. Možná to tak působí, protože jak se říká je jednooký mezi slepými. Ten Ticháček jak se ukazuje má tu střelu nebezpečnější a o tom jak moc je rychlejší na puku se nemusíme bavit. Znovu připomínám, že to není kritika Dotchina, ten nemůže za to že je využívanej chybným způsobem.

Nás problém je, že máme pár relativně dobrejch hráčů, ale vždycky v ty lajně je nějakej slabej článek, nebo dva, nebo tři a to prostě nemůže fungovat. Jágr se zmiňuje o tom, že není umění když je někdo dobrej mezi dobrejma a jak je potřeba hráč co udělá lajnu z průměrnejch hráčů, ale mě přijde že je to taková utopie. Já si nemůžu pomoct, říká se to těžko, ale mě přijde že je s těmi názory na tu hru úplně mimo. Nebo nevím jak to myslí, nebo jak chce dosáhnout nějakýho úspěchu, když dokola děláme něco, co nefunguje, přestože on pořád říká jak tomu rozumí. Hrát něco na vysoký úrovni je sice předpoklad vidět detaily hry a bejt trenér, ale zcela automaticky to tak nefunguje, viděl jsem to ve sportu i z vlastní zkušenosti mnohokrát. Navíc třeba z Berana neudělá hokejistu ani McDavid, to ať se na mě nikdo nezlobí.

Jinak mám z toho takový rozporuplný pocity. Sice mi vadí že jsem od začátku šel do sezóny rezignovanej, ale zase díky tomu tenhle stav beru celkem v pohodě, což je super. Navíc to občerstvení je fakt lepší.

TIPOVAČKA

Tipujeme EURO 2024

Bližší informace ZDE

Kulturní přesahy

NA LED! Hokej a bruslení v obrazech

Fenoménu hokeje a bruslení ve výtvarném umění se věnuje nová výstava Národní galerie Praha, která pro návštěvníky znovu otevírá Palác Kinských na Staroměstském náměstí. Výstava představí téměř sto prací napříč různými výtvarnými technikami a médii z českých institucionálních i soukromých sbírek. K vidění budou od 26. dubna do 27. října jak malby starých mistrů, tak díla současných českých tvůrců.

 

www.ngprague.cz

Facebook

Komunita

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!