Diskuse


Autor: Clouseau - Datum: 03 leden 2008

Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě

Tags
eLJay
příspěvků: 1516
4. leden 2024 - 1:09
Kapitán

Výborně, takže hodnoty jebal pes, hlavní jsou body. Aspoň víme na čem jsme. Teď to máme potvrzený nejen majitelem ale i kapitánem. Hodnoty je nezajímaj. Fanoušci, kterým to vadí je předpokládám taky nezajímaj. Prostě to vysedí a budou se tvářit jako že o nic nejde. Neuvěřitelný zklamání. Stydím se za svůj klub!

milos-KL
Obrázek uživatele milos-KL
příspěvků: 6511
4. leden 2024 - 0:45
Fakt bych byl rád, kdyby se k

Fakt bych byl rád, kdyby se k tomu Jágr aspoň nějak vyjádřil, nebo se to aspoň nějak pokusil vysvětlit. Zatím jsem jen zahlédl vzkaz přes Kejmiho, že mu to je jedno a prostě to vymlčí...

Takhle popisoval novodobou éru klubu v roce 2011:
"Hráče Kladna budou moci diváci nově identifikovat právě podle hlavy středověkého rytíře se svatováclavskou přilbou. „Nový název a logo otevírá novou kapitolu úspěšného hokeje v Kladně,“ komentuje novinky Jaromír Jágr, podle něhož má název má podtrhovat hodnoty klubu – odhodlání, fair play, soudržnost – a jeho týmový duch."

Klub má mít hodnoty a je otázka, nakolik vážně to u nás myslíme...

A bohužel vidím, že do toho zapadá i kapitán, podle nějž jde jen o jiný pohled na svět - voe to jsme to dopracovali

Každý je ve své podstatě kladeňák.

doca
Obrázek uživatele doca
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1572
4. leden 2024 - 0:03
Hudáček

Nemyslel jsem si, že něco přebije zklamání z konce Plekyho.

Cynismus jako cesta k záchraně nahoře, protože to neumím dêlat líp..

..doufám, že dno už bylo...

Permice
příspěvků: 89
3. leden 2024 - 23:32
Sport a politika

Souhlasím, že sport a politika by se neměly míchat dohromady. Ale jen když nejde o životy. Bohužel v situaci, kdy jde o životy poté, co jeden stát napadl druhý, se to prostě dělat musí.

Lidská společnost se řídí nejenom zákony, ale i něčím, co se jmenuje morálka a svědomí. A to se učí ve škole a doma.

Ten, kdo se vyjádřil ve smyslu, že, pokud jde o válku na Ukrajině, mu nevadí, v jakém prostředí a kde působí, asi zrovna v té době ve škole chyběl. Nebo mu to doma neřekli.

A svými výroky i praktickými skutky mezi ně patří i Julius Hudáček. Nebo je tak otrlý, že na to prostě kašle. Je to jeho boj, jeho svědomí. Možná kvalitní gólman, ale jako člověk není v otázce morálky na výši. Jeho angažování na Kladně je chyba.

Mimochodem, teď v televizi Hosták říkal, že extraligové kluby měly mezi sebou dohodu, že nebudou angažovat nikoho, kdo by přišel z KHL. A to byl i důvod, proč Hudáčka neangažoval nikdo jiný už dříve. První, kdo tuto dohodu porušil, bylo Kladno...

Je mi to z toho smutno. Fandím Kladnu přes 50 let, budu dál, ale se šrámem na duši.

To se JJ nepovedlo.

Felda23
Obrázek uživatele Felda23
příspěvků: 1058
3. leden 2024 - 23:21
Porad sem to nejak nerozdychal

Ze je nejakej cobol na moralni urovni nula je mi u prdele. Ale ze klub takoveho cloveka podepise, z toho bleju. Tohle je spatny signal smerem k partnerum, fanouskum apod...

„Definice šílenství je dělat stejnou věc znovu a znovu a očekávat jiné výsledky.“

milos-KL
Obrázek uživatele milos-KL
příspěvků: 6511
3. leden 2024 - 23:08
HrunoMiro, když nechápeš

HrunoMiro, když nechápeš podstatu problému, tak je to pak těžký. A není to to, cos tu psal - aly to bys už sám pochopil, kdybys chtěl

Každý je ve své podstatě kladeňák.

Degi
Obrázek uživatele Degi
příspěvků: 498
3. leden 2024 - 22:56
Nez takovahle bezpaterni

Nez takovahle bezpaterni posila, tak to radeji sestup se vztycenou hlavou. Ted je to poprve, co Kladnu uprimne preju sestup - akorat ted uz to bude jeste s ostudou Juliusem Hnusackem.

HrůňaMíra
příspěvků: 74
3. leden 2024 - 22:46
Posila

Nechapu, proc zas prakticky vsichni nadavaj, prvni brankar mimo do konce sezony a hned svetova posila!!! Kdyz jsem tu psal pred dvema mesici a o UKRplzni, tak jsem tu byl hanen. Vsichni v Rusku hrali a za nemelale penize. Fakt nechapu, misto abysme chvalili, tak zas blbe..

Míra

dEst
příspěvků: 1100
3. leden 2024 - 22:43
sponzoři, partneři

Ať se pak taky někdo nediví, až nás pošlou po týhle akvizici do prdele a nedaj ani korunu.

Marek70
příspěvků: 62
3. leden 2024 - 22:38
Hudáček

Tak tohle problém opravdu je. Souhlas s Shimim a Jirkou19. Jestli prohlásil něco ve smyslu, ze v Khl má dobré podmínky a ostatní je mu fuk, tak to je špatně. Nejde o moralizovaní ani morální sportovní autority. Jde o nějaký alespoň základní hodnotový žebříček. Nelze jakkoli relativizovat nebo ignorovat terorismus Ruska.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7341
3. leden 2024 - 23:06
Ještě by Jaromírmohl vzít další

třeba Jaškina nebo Šuláka. Tvl to mi poser tohle. Ale zas je dobrý, že se tu proruský dobytek pěkně odhaluje.
V souvislosti s Ruskem psát, že politika do sportu nepatří je neskutečný chucpe Vy idoti....

Tomuhle já opravdu fandit nebudu, naštěstí mám pořád medvědy :)
https://twitter.com/khl_eng/status/1619215876955176961

jinak pokud tu zas někdo bude mlít něco o té politice co do sportu nepatří tak si najděte fotky stadionů kde tenhle zmrd hrál.

a už žádný sestupy!!

Silvera
Obrázek uživatele Silvera
příspěvků: 486
3. leden 2024 - 21:49
Co no!

V neděli navíc přijede patriarcha Kirill a vysvětí nám zimák!
Pak to asi bude té Slovensko/Ruské sračce čapat samo!
Pokud ani to nepomůže, tak zavoláme do Kremlu Putíka a on pošle nějaké ty OTR-21 Točka na soupeře a bude!
Prostě titul bude i kdyby čert na koze rajtoval!

pidajanda
Obrázek uživatele pidajanda
příspěvků: 152
3. leden 2024 - 21:40
To jsem čekal

Přesně, jakmile se oblevilo jméno Hudáček, tak to muselo přijít. Stejně jako se už dva dny dělají hony v médiích na rybáře Wagnera, že si dovolil něco napsat na sítě. To pokrytectví je opravdu šílené. Docela by mě zajímalo, kolik moralistů hýkalo nadšením, když ta nula Pospíšil zařídil aby u nás nemohla zpívat netrebko a pak otevírá sezonu v La Scale a ČT dává přímý přenos. Co je tohle za dobu? I tady se budeme hádat?

Marek

pan Shimi
Obrázek uživatele pan Shimi
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 332
3. leden 2024 - 21:34
elJay

Naprostá pravda. Tohle nemůže slušnýho člověka nechat chladným nebo to omlouvat. Dobře to tady níže píše Jirka19. Ti hráči, co do KHL šli mě serou, ale ignoruju je prostě. Ale tenhle Hudáček to celou dobu zlehčoval a evidentně je absolutně bez svědomí. Ale to je jeho volba pořád. My jsme měli svojí a vybrali jsme si. Špatně.

Teda my... Proč my? Zase to odnesem a celá republika si na nás plivne, na všechny Kladeňáky. I když většina z nás jsou slušný lidi a víme, na který straně stojíme. Ale je to jedno, odneseme to všichni společně. A úplně zbytečně.

Nepropadejte panice!

Pity
příspěvků: 160
3. leden 2024 - 21:10
To už si psal Stando, napiš

To už si psal Stando, napiš to ještě ideálně dvakrát nebo s caps lockem, to zvyšuje míru vzrušení.

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 256
3. leden 2024 - 20:56
Stačí několik dní a celá ta

Stačí několik dní a celá ta hysterie okolo Hudáčka opadne. Ve finále totiž sociální sítě tvoří akorát pár stovek křiklounů. Správným pokrytcům vůbec nevadí, když hokejista propadne hazardu, když podvádí manželku, když má několik nemanželských dětí - to se absolutně neřeší. Stačí ale, když nedávno hrál KHL a hned je to tu samý Mirek Dušín a plná huba morálky.

Pity
příspěvků: 160
3. leden 2024 - 20:23
Jirka19

Perfektně vysvětleno. Ještě mě zaujalo kolikrát tady padnul pojem "politika do sportu nepatří". Doporučuju si nastudovat pojem sportswashing a dodám že KHL je toho typickej produkt.

Jirka19
příspěvků: 1361
3. leden 2024 - 20:08
PORE

Já myslím že tady zdaleka nejde jenom o to že tam hrál. V Rusku hrál Patera, Jágr a mnoho dalších a nikomu to nevadí. Jde o to, že tam hrál v době, kdy ta země neomluvitelně vojensky napadla jinou zemi a tu ligu zcela nepokrytě používá jako propagandu těchto činů. A to ale není pořád všechno, Hudáček v několika rozhovorech tuhle situaci zlehčuje a říká, že když tam má dobrý podmínky a jeho se to netýká, tak je mu to v podstatě jedno. A to je problém. To je stejný, jako když takhle za druhý světový války kolaborovali lidí s nacistama protože z toho byl prospěch. Pochopitelně pak byli nazýváni odpadem a ani Hudáček se nemůže divit že je tak nazýván taky. Je to stejný jako kdyby za říše šel dobrovolně hrát do jejich ligy jen proto, že jsou tam lepší podmínky i když se tam před zápasem hajluje a v tisku a všude je sport využíván nacistickým vedením k propagandě a ospravedlnění jimi vyvolané války. Podotýkám dobrovolně, není to situace že by ho někdo nutil tam za té situace hrát. Tohle je pro lidi včetně mě problém.

PORE
příspěvků: 896
3. leden 2024 - 19:40
JARO

Je to tvůj názor.. a já ti ho vyvracet nebudu.. jestli toho víš o historii a politice víc nežli já .. tak to se máš .. nikde jsem nepsal nic o Rusku… nebo o Rudé armádě . natož abych ho vychvaloval…ale nikdy bych nenapsal o jiném národě , že je to dno..ale ty jsi odborník... v každém národě jsou dobří i špatní lidé ..ale odsuzovat člověka jenom proto, že šel někam hrát hokej, nebudu..ale já měl většinou na různé věci jiný názor .. než ostatní .. a jsem rád , že to tak mám ..

Carlos11
příspěvků: 280
3. leden 2024 - 18:24
Isport

Už se tam o nás píše....

kubikula
Obrázek uživatele kubikula
příspěvků: 792
3. leden 2024 - 17:50
S tou moralkou to je slozity

Ono spoustu hracu je moralne na dne ikdyz v khl nehrali. Jestli hraje nekdo v rusku nebo ozralej mlati cleny rodiny v tom moc velkej rozdil nevidim. Jiny zas berou drogy, hrajou bedny, lichva, domaci nasili atd atd. Akorat se o tom moc nevi.

Kazdopadne je to vzdycky negativni signal kdyz uz se to u nekoho provali a klub ho vezme. Jaky je stav na trhu s brankarema nevim, ale podle me to byl spatnej krok. Ikdyz Trinci to taky nijak neuskodilo a po case ta kritika utichla.

Carlos11
příspěvků: 280
3. leden 2024 - 17:45
Moralizace

Jaký mám teda tankovat benzín když nechci podporovat Rusko?
Mám teda chodit pěšky?Co to je za blbost?:).
Já s Hašanem naprosto souhlasím a argument, že by měl držet hubu jen kvůli tomu, že si tam vydělal tenkrát peníze je za mě úplně lichý:).

marty
Obrázek uživatele marty
příspěvků: 2915
3. leden 2024 - 17:42
_

Že bych z jeho příchodu byl nadšený se říct nedá, ale takto: kvalitní gólman to bez debat je a je potřeba to brát tak, že příští sezónu zde stejně již nejspíš nebude, a tak bych se vzhledem ke zranění Adama soustředil jen na tu sportovní stránku a třeba nám pomůže se dostat do play-off.

Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.

eLJay
příspěvků: 1516
3. leden 2024 - 17:34
PORE

Hudáček ode dneška ten klub reprezentuje a majitel se prostřednictvím mluvčího vyjádřil, že ho zajímá jen výkonnost a co je to za člověka je mu fuk. Což je vtipný vyjádření od člověka, kterej tu dvacet let rozdává v rozhovorech duchovní moudra. A najednou je mu fuk jakýma lidma se obklopuje. Mně jako fanouškovi to jedno není, takže je mi celkem fuk jak to dneska dopadne.

Jaro
Obrázek uživatele Jaro
příspěvků: 750
3. leden 2024 - 17:28
Stanislav + Pore

Jasně, můžeš hrát za Rudou ármy nebo Schutzstaffel a mít názory a morálku jaký chceš, ale hlavně že jsi prostě profi sportovec. Totéž se týká profi politiků, profi dělníků, atd. Prostě říkej a dělej si co chceš, hlavně buď profi ve svém oboru.

Pore, o historii a politice toho vím mnohem víc než Ty, to se klidně vsadím. A rusácko vždycky byl a dodnes je jeden z největších lidskej odpadů světa, pokud se podíváš do jejich historie.

Omlouvám se všem, víc se už k tomu vyjadřovat nebudu. Jen jsem zvědavej na Vorase.

Vyhrávat, když se daří, umí každej blbec :-)

Degi
Obrázek uživatele Degi
příspěvků: 498
3. leden 2024 - 17:26
Hudacek

Tak s timhle at jde Jarda do prdele. Doufam v sestup letos, za tohle musi prijit facka. Von fakt zapomnel proc nosi 68.

PORE
příspěvků: 896
3. leden 2024 - 17:01
Stanislav

Naprostý souhlas.. ale nehádejte se..nemá to smysl ..dnes hraje Kladno a raději fanděte…

PORE
příspěvků: 896
3. leden 2024 - 16:57
Hudáček

Řešit Hudáčka, jestli někde hrál nebo nehrál .. vzít ho nebo ne… to mi přijde trochu mimo mísu ..když to začalo , tak jsem velice rád pomohl osobně několika rodinám .. tak aby mi tu někdo nezačal osočovat , že jsem Ruský Šváb …. atd… někdo tu psal, že politika do sportu nepatří .. tak to je.. je jasné , že každý na to máme svůj názor.. dnes už loni, jsem projel skoro celou Evropu a NIKDE se to tak neprojevuje, jako u nás.. na tohle jsme nejlepší v Evropě .. holí zadky , ale za to strašný demokrati .. ta válka neměla být .. ale něco tomu předcházelo a nebylo by špatné si o tom něco zjistit .. ale říkám .. každý si mysli , že má pravdu./ a tak to je.. dalo by se o tom psát hodně dlouho, ale to nemá smysl.. Hudáček je dobrá volba a jenom se těším na vyjádření pana Haška.. úžasného gólmana… nulu jako člověka …

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 256
3. leden 2024 - 16:51
Jestli jsou pro někoho

Jestli jsou pro někoho sportovci, herci nebo zpěváci morální autoritou, tak je mi ho fakt líto.

Jinak jestli jste si nevšimli, pořád do aut tankujete benzín a naftu vyrobenou z ropy z Ruska a nijak to nikoho nepohoršuje. Tolik k té morální zasadovosti místních strážců mravnosti.

Já s jeho angažmá v KHL nesouhlasím, ale je to jeho věc. Žádný zákon neporušil a ten hon na čarodějnice si strčte za klobouk.

Jirka19
příspěvků: 1361
3. leden 2024 - 16:33
Stanislav

Profi sportovec je veřejně známá osobnost a jako takovej morální autorita je. Podobně jako herci, zpěváci, nebo ostatní známé osobnosti zábavního průmyslu.

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 256
3. leden 2024 - 16:34
Jaro

Ten člověk provozuje sport za peníze, copak má on být nějaký morální maják mezinárodní politiky pro mě nebo pro kohokoliv jiného? Proberte se všichni, plný huby morálky, ale kdyby "jen" klátil manželku jeho nejlepšího kamaráda, tak ani nepípneš a budeš jasat nad posilou. Že byl v KHL se mi líbit nemusí, ale je tady aby hrál hokej a ne řešil mezinárodní politiku.

Carlos11
příspěvků: 280
3. leden 2024 - 16:28
Hudáček

Slováci jsou pod těžkým ruským vlivem, byl jsem tam minulé léto a normálně tam vysílá ruská tv jako by se nechumelilo, jako taxi tam mají Ladu Samaru tak co od nich čekat viz. zvolení Fica, který jde hlavně po rublech :(.
Od toho se tam vše odvíjí, nemám radost že je tady, ale pokud nás někam dotáhne tak to trochu zkousnu.
Pokud budou rusové na olympiádě tak mě to nezajímá a nebudu na to koukat,hlavně když potom za pět let budou vracet medaile, tak o čem to je?
PUTIN CHULJO!!!!

Jaro
Obrázek uživatele Jaro
příspěvků: 750
3. leden 2024 - 16:09
Stanislav

Chápu dobře, že jsi vychovával a trénoval děti bez ohledu na jejich názory a morálku?

Tvl!

Vyhrávat, když se daří, umí každej blbec :-)

Stanislav
Obrázek uživatele Stanislav
příspěvků: 256
3. leden 2024 - 15:24
dEst - Burger je tam od toho,

dEst - Burger je tam od toho, aby to nevypadalo, že všechno řídí JJ sám, i když řídí.

Jinak co se Hudáčka týká, jeho názory jsou mi ukradený, je to sportovec a ne politik. Nelze klást na profesionální sportovce nesmyslné požadavky, nejsou to žádné morální autority a ani by být neměli. Jsou to pouze placení profesionálové, takže jako fanoušci máme právo od nich očekávat maximální výkon a profesionální přístup. Jestli ve svým volným čase fandí Rusku nebo sbírá porcelánové panenky je mi úplně jedno.

Una Hujs
příspěvků: 74
3. leden 2024 - 15:16
...měli bychom si uvědomit,

...měli bychom si uvědomit, že Kladno už není top adresa a
sehnat sem kohokoli je umění, což ukazuje plejáda borců, kteří za nás posledních deset let hrála. Tleskat mu taky nebudu, ale je vidět, že JJ má snahu.

dave
Obrázek uživatele dave
příspěvků: 4850
3. leden 2024 - 15:15
SURREAL: Upřímně, sportovců

SURREAL: Upřímně, sportovců bych se radši neptal na názor. Třeba bychom pak zjistili, že 50% týmu plně nepodporuje Ukrajinu. A co pak, všechny vyházet nejde...

KPZ

dEst
příspěvků: 1100
3. leden 2024 - 15:13
Ještě jedna věc mě zaráží

Hudáček řekne, že ho oslovil Smoli. K čemu tam je ten Burger?

Surreal
Obrázek uživatele Surreal
příspěvků: 633
3. leden 2024 - 15:09
Dave - ta Riga myslím nikomu

Dave - ta Riga myslím nikomu nevadí, to bylo před tím vejbuchcem..
Ty jeho řeči to je ale jiná liga, ale jak tu někdo psal - pod Tatrami se na to kouká trochu jinak než u nás:-(
Klub sháněl narychlo nejlepšího dělníka k fréze a neptal se jestli má na rameni vykérovanou hvězdu, kreuz, srp nebo anděla.. a asi ho sehnal

netleskám, nejásám, nevyvolám.
Ať frézuje, za to je placenej, ne za to aby se mu tleskalo.

Divoký rej chobotnic a motýlů ve stínu atomových hřibů!

dave
Obrázek uživatele dave
příspěvků: 4850
3. leden 2024 - 15:08
GOGY: Přesně

GOGY: Přesně

KPZ

gogy
Obrázek uživatele gogy
příspěvků: 853
3. leden 2024 - 14:54
Brankář

Je jedno, že Rusko dělá teror na Ukrajině, politika do sportu nepatří, tak proč by nemohl bydlet v tak krásné zemi jako je Rusko a pobírat tam ty jejich čisté peníze...:))

Za mě jsou to prachy polité krví a dělat tam radost ruským oligarchům mi nepřijde normální. To není politika... To je logika.

Chodit na hokej budu, ale rozhodně mu nikdy nebudu tleskat..

Kladno nikdy neprohrálo žádný zápas, jen někdy nezbyl čas na to zvítězit

Jirka19
příspěvků: 1361
3. leden 2024 - 14:52
dave

To se ale přece dalo vykomunikovat třeba tím stylem, že by řekli že nikoho do brankoviště nepřivedli, protože jediný kvalitnější jméno byl Hudáček, jehož angažmá je ale v rozporu s morálním směřováním klubu a sportovní stránka nám nestojí za jeho porušení, hotovo. To by každej musel vzít, samozřejmě kromě proruskejch orteláků co maj víc exekucí než zubů. Ale těch je pár, já věřím, že by to většina vzala. Samozřejmě pokud by se vše přešlo mlčením jako vždycky, tak by ta kritika oprávněně přišla. To je ale chyba marketingu a komunikace s fanoušky, to není otázka toho, že kdo by kritizoval nepříchod brankáře je automaticky idiot. Nemluvim o tom, že začínat sezonu se dvěma brankáři je dost hazard, ale na to už jsme tak zvyklí, že nám to ani nepřijde divný.

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9230
Administrátor
3. leden 2024 - 14:46
no

ta KHL problém je, nejlepší by bylo kdyby se k tomu vyjádřil sám (jestli by se to tim ovšem ještě nezhoršilo :)

-
eLJay: ok, rozumim

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

Jirka19
příspěvků: 1361
3. leden 2024 - 14:42
Hudáček

No když čtu ty jeho rozhovory, tak teda nevim co si vo tom jeho angažmá mám myslet... Kdo tady říká že politika s nemá míchat se sportem, tak asi žije mimo realitu, protože to vždy bylo propojený a vždy bude, krom toho jak tady psal Miloš tohle je trochu něco jinýho než obyčejná politika. To není vo tom, že by byl příznivcem například ODS a někomu se to nelíbilo, tohle trochu jinej level. Za mě ta hudáčkova touha bejt během války v Rusku, tak to podle mě nejde chápat jinak, než že je to stejný jako kdyby někdo říkal v roce 1942 jak chce hrát v říši, protože sportovně je to tam dobrý, finančně taky a že tim stejně nic nezmění. Samozřejmě si nedělám iluze, že v tu dobu takový nebyli, ale rozhodně asi nebyli nijak milovaný, když to řeknu mírně. A to rozhodně nežili v takovym blahobytu jako Hudáček, kterýmu nejde o to jestli bude mít co žrát, ale o to jestli bude víc bohatej než je teď a neštítí se kvůli tomu vyjadřovat podporu organizaci, která slouží k propagaci prasat ve vedení ruska. A Hudáček za to taky milovanej nebude, mnou teda ne... Na reakce jak médií, různých osobností, tak třeba i kotle či řadových fanoušků jsem taky zvědavej.

dave
Obrázek uživatele dave
příspěvků: 4850
3. leden 2024 - 14:39
Samozřejmě, že by bylo lepší,

Samozřejmě, že by bylo lepší, kdyby ho nevzali nebo vzali někoho jinýho. Ale zranil se Brízgala, tak vzali to nejlepší, co bylo na trhu. Pak by idioti psali, že Jágr tým neposílí apod. Ale takový idioty fakt neposlouchat. A ti co nadávají na Kladno kvůli tomu, tak to jsou stejný lidi, co nadávali na Kladno doposud, jen prostě mají novej hejt.

KPZ

dave
Obrázek uživatele dave
příspěvků: 4850
3. leden 2024 - 14:34
eLJay: ...jsme skandovali

eLJay: ...jsme skandovali “Putin chuljo” a “Ukrajina”.
Co to má s tím společnýho? To můžem skandovat pořád a nikomu to vadit nebude a i kdyby to někomu vadilo, tak si může nasrat. U Hudáčka vadí, že chytal za Dinamo Riga a Barys Astana.

KPZ

Harry
příspěvků: 410
3. leden 2024 - 14:33
Jsem zvědav či Voras zůstane

Jsem zvědav či Voras zůstane

milos-KL
Obrázek uživatele milos-KL
příspěvků: 6511
3. leden 2024 - 14:23
a pro některé koumesy

a pro některé koumesy tady:
Válka, nepadení sousedního státu s cíleným napadáním civilních cílů a otevřené vyhrožování mnoha dalším zemím Evropy fakt není politika!

Každý je ve své podstatě kladeňák.

Harry
příspěvků: 410
3. leden 2024 - 14:22
Když do pekla(prales) tak s

Když do pekla(prales) tak s pořádným satanem v bráně

dave
Obrázek uživatele dave
příspěvků: 4850
3. leden 2024 - 14:21
Vypadá to, že Jágr to s

Vypadá to, že Jágr to s postupem do play off myslí vážně. To jen zas kdyby nějakej idiot tu psal, že Jágrovi stačí se zachránit a víc mu nejde :-))

KPZ

milos-KL
Obrázek uživatele milos-KL
příspěvků: 6511
3. leden 2024 - 14:20
jako že v nejhorších časech

jako že v nejhorších časech chytal za kazachstan je sice jedna věc, ovšem jeho rozhovory z podzimu o touze cesty do khl druhá.
Jediný by ho malinko ospravedlňovalo, že v současnosti má celé Slovensko tak vymyté mozky, že jeho zlehčování russáckého teroru tam pod tatrama není vůbec nic výjimečného a asi ho nenapadlo, že jednou ho budou řešit v Čechách, kde jsme na tom zaplaťčert ještě stále trochu jinde. Hlava obouchaná puky, co si žije ve své bublině a okolí ho moc nezajímá - to se pak asi vidí rusko jinak.

Jediná šance, že by se proti svým dřívějším prohlášením razantně omluvil a sypal si popel na hlavu - otázka je, kdo by mu to uvěřil...

Za něj to ve zbytku sezony všude pěkně schytáme a nemůžem na to říct ani zbla...

Každý je ve své podstatě kladeňák.

TIPOVAČKA

Tipujeme EURO 2024

Bližší informace ZDE

Kulturní přesahy

NA LED! Hokej a bruslení v obrazech

Fenoménu hokeje a bruslení ve výtvarném umění se věnuje nová výstava Národní galerie Praha, která pro návštěvníky znovu otevírá Palác Kinských na Staroměstském náměstí. Výstava představí téměř sto prací napříč různými výtvarnými technikami a médii z českých institucionálních i soukromých sbírek. K vidění budou od 26. dubna do 27. října jak malby starých mistrů, tak díla současných českých tvůrců.

 

www.ngprague.cz

Facebook

Komunita

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!