Diskuse


Autor: Clouseau - Datum: 03 leden 2008

Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě

Tags
daaziil
Obrázek uživatele daaziil
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 926
7. Říjen 2010 - 16:13
tak jsem zjistil, že si dám taky změnu

budu bez dresu i bez mikiny pravděpodobně, třeba to pomůže

Weeman
příspěvků: 269
7. Říjen 2010 - 16:09
Corum

ano, soucasne vykony jsou na prvni ligu, ale myslim, ze nikdo (hlavne hracu) nechce byt pamatovan jako ten, ktery kdysi zamrdal Kladno nekam na stred prvni ligy. Takze se snad zvednou a nasadi nejaky standard, ktery je posune do role prinejmensim neprijemneho soupere. A nebo se stane zazrak - Prochy uzdravi koleno, 5 kol bude trvat nez se dostane do formy a pak na to s Paterou vlitnou a udelaji tornadu v souperove obrane a vytahnou muzstvo na 6 - 8 misto a pak prijde JJ a budeme hrat konstantne do 5. mista :D Jo to je fakt fantazie jak prase, utopie, ale krasne se to psalo ;)

tom31
Obrázek uživatele tom31
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 72
7. Říjen 2010 - 16:06
Vejvoda

Musí se to zlomit ale nejsem si jistý jestli to bude ještě pod tímhle trenérem.....Zítra musí přijít hodně lidí a kluky musíme podpořit..Když já můžu jezdit pravidelně z Be tak proč by nepřišli Kladeňáci.....

Hector
Obrázek uživatele Hector
příspěvků: 165
semtex
příspěvků: 18
7. Říjen 2010 - 15:57
Barunec

a divíš se? Vždyť v zahraničí znaj všichni jen Prahu. Jó vlastně Rusové u nás mají KV.

Barunec
příspěvků: 109
7. Říjen 2010 - 15:44
Lépe snad ani nemohli vybrat...

Zaplať Pán Bůh za to, tyhle kluby by jinak museli pustit mládežnická mužstva k vodě...

http://hokej.idnes.cz/hokejovi-zacci-slavie-a-sparty-dostanou-od-nhlpa-v...

Čuráci!

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9195
Administrátor
7. Říjen 2010 - 15:39
psychika

místo fabriky by je asi raději měli odvézt do bordelu :)

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

Corum
příspěvků: 23
7. Říjen 2010 - 15:35
minulost

Weeman > clanek na sportcz
A ty se jim divis? Ja jsem jim taky loni smal, jak jsou spatny a ze do ligy nepatri. A podivej kde sme letos my :) Proste kde nejsou dlouhodobe prachy, tak proste nejvyssi soutez byt nemuze. Hokej je dneska hlavne business a pokud se nestane zazrak (JJ si zacne hledet rodneho klubu vice nez doposavad) tak nas vesela budoucnost neceka.

Kvalita muzstva je opravdu na prvni ligu a kdo to nevidi, tak by mel prozrit a nerozcilovat se nad trenerem. I kdyby tady trenoval Scoty Bowman tak stimhle materialem proste budes dole. Videl jsem je letos 5x (3x zive 2x tv) a ani v jednom utkani sveho soupere neprehravali. I ta mlada boleslav hrala mnohem lepsi system a jejich hraci dali GOLY a nedelali v zadu ty silenosti. Tohle zadnej trener neovlivni.

Mistni vychvalovani Tomana mi prijde jako zlej sen. Hrac, kterej si na lede dela co chce, v obrane fazi hraje nedurazne a neni schopny pokryt hrace pred vlastni branou je navrzen na hrace mesice? Kdyz chci hrat jako Coffey, tak ale musim mit za sebou hrace, ktery to za me pokryjou. Ale hlavne na to musim mit, ne se rozjet na modrou a pak nahrat hraci ktery stoji jeste pred modrou. ZLATEJ TRONCA!!!!!!!!! Tohle vubec nefunguje, chaos v obrane je k videni uz treti sezonu a porad vidim volne hrace pred branou. To NIKDE nevidete, jen na Kladne.........To uz preci nemuze byt trenery, to by musel byt pan Kasik opravdu tard.

Ach jo, proc ja se rozciluju, vzdyt svet je tak krasnej :)

speed
příspěvků: 156
7. Říjen 2010 - 15:30
Jdu, doma bych to

Jdu, doma bych to nevydržel. Jednou se to kua musí zlomit ! A třeba zrovna zítra.

Hector
Obrázek uživatele Hector
příspěvků: 165
7. Říjen 2010 - 15:27
Nikoho jsem nesoudil, není

Nikoho jsem nesoudil, není to můj obor.:o) Od soudění jsou soudy.

PipkiN
Obrázek uživatele PipkiN
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1209
7. Říjen 2010 - 15:26
Zelí

Tak já pátky nestíhám pravidelně, neb mám 16:30-19 tréninky..
P.S. a h@vna sport ať jde taky někam, do konce prosince nemůžu ve čtvrtky a on tam je domácí zápas, fuck..

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
7. Říjen 2010 - 15:20
dnes byl rozhovor s asistentem tygerce

ten se vyjádřil, že měli kliku že jsme neproměnili několik tutovek a oni tam dotlačili dva góly. Takhle bych to viděl já.

a už žádný sestupy!!

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9195
Administrátor
7. Říjen 2010 - 15:14
změny a rituály

jako už takhle nás je tam 5 a půl, tak prosím jestli nemáte pádnej důvod, ani nepřemejšlejte že nepůjdete, raději ať příjdou i ti co nechodí! a v tý bídě je to tuplem potřeba!

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

speed
příspěvků: 156
7. Říjen 2010 - 15:06
pátek

Že bych taky zítra teda nešel ? To zase bude keců od manželky -vyhozený prachy a že se na to nevykašlu a proč ,že si ty lístky teda kupuju apod. -jsem na tom jako Bugr a jiní = mám pořád ty 2 permice na jižní stranu.
Letos jsem si ani pořádně nezabékal, domů chodím nasranej..Chvilku jsem laboroval o výjezdu do Tygerce, ještě že jsem nejel.
Jinak k diskuzi, nemyslím si, že by O.Vejvoda za všechno mohl, v první řadě by se měli hráči trefit do branky soupeře, pokud tohle nebude,může se trenér stavět třeba na hlavu. Jenomže teď už mají na sobě deku,když neumlátějí co nejdřív 3 body, bude fakt průšvih.

dobrota
Obrázek uživatele dobrota
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1737
7. Říjen 2010 - 14:58
a já

si na plzeň nic nového nepřipravím, protože to není ve mě ;)

jj, to byly časy, kdy motor opustil po sedmém kole neliba a v osmém dostali 1:3 od kladna (prochyho třetí zápas), děkovačka u plexi, pivo od místních zdarma (při té bídě se chtěli aspoň bavit). jen ten konec ligy (plzeň 5:0 a incident s autobusy).

jinak souhlas s torrem, vyhodit jednoho z tzv. "nedotknutelných". otázka je koho, když tam spusta lidí má osobní vazby na vedení a lidi kolem klubu...

Moudří lidé mluví, protože mají co říct. Hloupí lidé mluví, aby něco řekli

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
7. Říjen 2010 - 14:13
Barunec

žádnou píčovinu jsem nenapsal, jen jsem tu naznačil, že Honza Neliba to dělal stejně jako další na Kladně a proto není lepší ani horší jak se tu někdo snaží naznačit. A opakuji nepsal jsem o sezoně 93/94, ne že bych byl Gimax ale některé útoky si pamatuju i při svém senilitě docela dobře ;) Sezonu 93/94 jsem jezdil docela dost, vynechal jsem jen tu pitomou Olomouc u nich.
A Štrauba mi nepřipomínej, to se mi otevírá kudla v kapse.

a už žádný sestupy!!

PipkiN
Obrázek uživatele PipkiN
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1209
7. Říjen 2010 - 13:42
...

náš nejhorší hráč je Šmach
A já v pátek udělám taky jendu změnu a poprvé letos nepřijdu na domácí zápas, uvidíme, jak to dopadne :)

torro
Obrázek uživatele torro
příspěvků: 116
7. Říjen 2010 - 13:42
bugr

Tak kvalita nám chybí, to je bez debat. Bohužel nám chybí i bojovnost. Ale proč tedy mají své stálé místo v sestavě hráči, kteří už pár zápasů nic nepředvedli a když předvedli, tak to nebylo nic, co by si dali za rámeček. Konkrétně myslím Bělku, Kameše, Kallu a dokonce i Tomana! Cití důvěru, ale vidět na nich to není. Nechápu, proč naprosto odepsali Kose a dokonce v rozhovoru v kladenkách Vejvoda říkal že když bude potřeba, tak si ho vytáhne. Proč tak neučinil? Není potřeba? Ja bych řekl že je velká potřeba! Zase nám lhali. Vždyť je to všechno k pláči. Kasa tvrdí, že Platil pujde na operaci po sezoně. Vejvoda teď tvrdí že Platil je po operaci. Že by trénovali naši trenéři zatajování zranění na play off? Chce se mi zvracet a brečet zárověň. Proč zrovna na Kladně to musí takto kulhat! Hokej je v dnešní době byznys, tak už si nehrajme na to kdo je lepší fanda a kdo horší. Každej je fanda svým srdcem a současný stav ho musí srát. Tak proč čekáme až se něco přihodí a změní se samo. Pojďme tomu taky trochu naproti (tím myslím vedení, ne fanoušky). My můžeme dát maximálně najevo své názory, což činíme.

Barunec
příspěvků: 109
7. Říjen 2010 - 13:40
to bugr

Trochu se nám to rozmělnilo a již to není ta odborná a seriózní diskuze :))), která tu pravidelně panuje. Navrhuji toto téma opustit. Prostě si napsal píčovinu (bohužel ne první a určitě ne ani poslední), nic víc, nic míň. Hlavně táhnout za jeden vozejk!

PS: Na důkaz své účasti na pátém domácím utkání se Zlínem předkládám tuto událost. Už za prohraného stavu (tuším tedy), si to snažil se rozdat tehdy neznámý mladíček s plexi, nějakej Židlický, s vyhlášeným raubířem a zlínským kapitánem Pepikem Štraubem (stejný typ jako Pepa Zajíc). A výsledek? Byl moc rád za to plexi...

Dynamo
Obrázek uživatele Dynamo
příspěvků: 83
7. Říjen 2010 - 13:39
P+P

Jde-li ti o duo P+P (tj. ročníky od 94-95), tak Neliba vycházel z reality jaká tehdy byla. Mnoho hráčů odešlo a s kým to tehdá měl tedy hrát? Proč mu za to nadávat?
Vejvoda je dobrý trenér, ale asi jen schůdnější je vyhodit jednoho trenéra (o Kase ani nepíši to není trenér), nežli 25 hráčů. I "slavnější" trenéři se pakovali, když to prostě nešlo ...v jiných klubech. To je úděl trenérú. A nás už prosím neunavuj gůglením. Dost lidí si tu něco pamatuje...

Weeman
příspěvků: 269
7. Říjen 2010 - 13:30
nechapu pretohavani se tu o

nechapu pretohavani se tu o tom jaka sestava hrala nekdy pred 16ti lety a kdo udelal jakou chybu! sakra to je tak davno uz!! radeji se modlete a udelejte nejaky a klidne i nechutny ritual, protoze jestli neprijde 3 bodovy skalp indiana, tak uz je to v zumpe ..

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
7. Říjen 2010 - 13:39
torro-fakt nedávám Bělku do první lajny

ale rozhodně není náš nejhorší hráč, trenéry nemůžu soudit, nechodím na rozdíl od místních odborníků na tréninky, předzápasové přípravy ani nestojím s nima na střídačce.Já byl pro výměnu trenéra už loni ale aby to byl někdo úplně mimo kladenské prostředí. To asi nepůjde jak jsem pochopil tak už to neřeším.
Mů názor je, že nám prostě chybí kvalita, už jsem to tu psal. Navíc rozhozená psychika, kdy se po jednom gólu sesypeme. Já osobně zkusím též na pátek ještě jednu změnu :-)
.
hehe http://zlin.idnes.cz/hokejistum-ze-zlina-manazer-za-odmenu-nachystal-ste...

a už žádný sestupy!!

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
7. Říjen 2010 - 13:23
bože to se mi snad zdá.

Já řeším to když už hrál první útok P+P a s nima Otík a jako největší změna bylo když ho poslal do jinýho útoku. CO je na tom k nepochopení.. Pořád tu budete mlít něco dokola o sezoně 93-94. Já si na rozdíl od Vás pamatuju jak v play off Patýz sotva plet nohama, do toho debilní Rejthar, který na něj písknul tak 10% faulů ať už Němčickému nebo Krajíčkovi a bylo vymalováno(to už je trochu off).
To jste si toho nevšimli? Předpokládám, že jste celé playoff sledovali když tu o tom tak zasvěceně debatujete ;)

a už žádný sestupy!!

torro
Obrázek uživatele torro
příspěvků: 116
7. Říjen 2010 - 13:20
bugr

Jak by jsi tedy reagoval ty na současný stav naší výkonnosti. Podle toho co píšeš, by Bělka měl na první lajnu (sorry, jestli ti něco podsouvám, ale tvůj obdiv k němu mi to tak napovídá)? Trenér taky všechno odkoučoval v pořádku? A co říkáš Kasovi? Nezlob se na mě, ale dle mého soudíš výkony dle zásluh, ale ne dle skutečné výkonnosti. Nebo se pletu? Vejvodu samozřejmě uznávám a jsem rád za něj, ale prostě nějaké řešení by přijít mělo!

Barunec
příspěvků: 109
7. Říjen 2010 - 13:09
to bugr

Věděl jsem to, je to vůl. No nic, jedeme dál, tak jako tak sníme stejný sen. Zítra za tři body a když ne zítra, tak příště anebo přespříště...

Dynamo
Obrázek uživatele Dynamo
příspěvků: 83
7. Říjen 2010 - 13:07
to bugr z be

Tvá citace: "Třetí místo kladna byl spíš na tu sestavu neúspěch, Neliba uměl jen jednu věc, stále točit dokola P+P až je utavil na konci sezony."
Nezlob se, ale třetí místo = sezona 93-94!!!
Ach jo....

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
7. Říjen 2010 - 13:03
Batrunec-já psal něco o sezone 93-94?

fakt miluju když mi někdo něco podsunuje, myslím sezonu kdy jsme hráli semifinále se Zlínem. O sezoně kdy jsme vypadli s Olomoucí ještě stále nejsem schopen mluvit, to mě zasáhlo moc hluboko. A tam rozhodně nebylo třetí místo úspěch, tam jsme měli jednoznačně vyhrát. Nevím jestli ci byl na všech zápasech a tušíš jak vůbec hráli nebo sis to teď jen vygůglil.
.
A ještě něco přidám když už tu tak hezky gůglíte sestavy. Vsetín tenkrát trénovali jiní a trenéři to opravdu nebyli. ty tam stáli jen aby se neřeklo. Takže si stojím za tím, že ten argument s tím proč je Neliba lepší je blábol. S tou sestavou co jsme měli v těch letech šlo jít do finále případně udělat titul, stačilo mít trenéra s taktickým myšlením. Nemám nic proti Honzovi, je mi sympatickej jako člověk i byl jako hokejista. A jeho naprosto luxusní komentáře po zápasech už asi nikdo nezopakuje :D

a už žádný sestupy!!

Weeman
příspěvků: 269
7. Říjen 2010 - 12:45
clanek na sport.cz

nejvic me toci ta diskuze kde kometaci hlasi, ze Kladno si to nezaslouzi a patri do 1. ligy, protoze kadzy rok hraje posledni misto - no hlavne, ze oni si koupili 1. ligu a pak i Extraligu a maj penez jak zelez, protoze je to 2. nejvetsi mesto a ty firmy (ktere koupily extraligu ... ehm ...) sypou do hokeje penez, ze maj snad na vsechno. To jsou srovnavacky - hlavne, ze nemaj hajzly ... ostatne my take ne :D

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
7. Říjen 2010 - 12:43
blok

kecy jsou to nehorázné, ale na blok to není. má to "bohužel" hlavu a patu :)

I wanna play áčko

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9195
Administrátor
7. Říjen 2010 - 12:39
PP

v tom má Barunec recht, P+P spíš utavoval Müller v sezonách kdy jsme hráli předkolo (zejména Znojmo) - jenže těžko mu to mít za zlé, když to prostě bylo to nejkvalitnější co měl...

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

Yaro
Obrázek uživatele Yaro
příspěvků: 267
7. Říjen 2010 - 12:38
sorry, nechal jsem se

sorry, nechal jsem se unést...demokracie nadevše :D

dobrota
Obrázek uživatele dobrota
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1737
7. Říjen 2010 - 12:36
yaro

žádný blokování nebude! komunistický manýry :(

Moudří lidé mluví, protože mají co říct. Hloupí lidé mluví, aby něco řekli

Yaro
Obrázek uživatele Yaro
příspěvků: 267
7. Říjen 2010 - 12:36
Unhošť

zablokujte už někdo toho zoufalce :D...tento samozvaný rádoby odborník a tapetář je všem jen k smíchu :) bohužel si to sám neuvědomuje :(
____
kurňa jak se maže příspěvek?.. teď jsem za tapetáře já :)

Barunec
příspěvků: 109
7. Říjen 2010 - 12:33
To bugr ve věci Neliba

Psát o Nelibovi ve vztahu k sezóně 93-94, že uměl jen točit P+P, je daleko pitomnější argument, než ty unhoště. V této sezóně, která skončila z dnešního pohledu utopickým 3. místem a dodnes nevěřím tomu, že se rozhodovalo pouze na ledě, hrál Patera ve třetí formaci s Vejvodou a Mikoláškem (nic lepšího tu nikdy nebylo a nebude) a Procházka ve druhé s Gardoněm a Čermákem. Těžko tedy mohli být na konci "utaveni ze stálého točení". Navíc hrály výborně všechny formace, tedy i ta první ve složení Beránek (nejedná se o Huga)-Zajíc-Ruchař. Každopádně vidíš-li to takto, už chápu tvoji pravidelnou onanii nad výkony některých kladenských matadorů (rozuměj Bělohlava).

Yaro
Obrázek uživatele Yaro
příspěvků: 267
7. Říjen 2010 - 12:32
Unhošť

zablokujte už někdo toho zoufalce :D...tento samozvaný rádoby odborník a tapetář je všem jen k smíchu :) bohužel si to sám neuvědomuje :(

unhošť
příspěvků: 106
7. Říjen 2010 - 12:31
Ano, je to především

Ano, je to především vinou hráčů, ale jak již bylo řečeno, potřebují kvalitní vedení od schopného kouče. A to nemají. Vyjádření na sportu je přesné, Vejvoda i Kasík ´pro srandu. Rozdělili jsme se na dvě party-jedna chce Vejvodu, druhá ne! To už tak bývá. Důležité je jedno-aby se konečně vyhrávalo, protože jedna výhra je na píču, chce to sbírat body. A pokud se to má stát, tak to chce impuls. a tím je změna trenéra!!!

Sportovecs
Obrázek uživatele Sportovecs
příspěvků: 594
bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
7. Říjen 2010 - 12:05
unhošť-to je argument jak u debilů

se Vsetínem vyhrál i Valášek a ten by nemoh trénovat ani okres. Třetí místo kladna byl spíš na tu sestavu neúspěch, Neliba uměl jen jednu věc, stále točit dokola P+P až je utavil na konci sezony. Ani netuším jestli tak dlouho už sleduješ hokej nebo to znáš jen ze statistik.
.
Prostě plácáš naprostý jen aby si podpořil tu svou zaslepenost. Můj názor je, že v osobě trenéra to není, možná se vymění protože tahle změna je nejjednodušší ale nevím jestli to bude fungovat. Dokud naši hráči budou dělat chyby jak na rybníku a nepadne nám tam taky nějakej náhoďák tak to moc dobře nevidím.

a už žádný sestupy!!

Tony
příspěvků: 74
7. Říjen 2010 - 12:03
Jestli to nebude tím, že

Jestli to nebude tím, že Volf s Vejvodou jsou kamarádi

unhošť
příspěvků: 106
7. Říjen 2010 - 11:13
a nemyslíte, že takových

a nemyslíte, že takových koučů je zde řada. A mají třeba i úspěch s dospělími. Neliba dvě 1.místa se vsetínem, 3.místo s Kladnem. apod. Ve Vipku sedí i jiné, co vedli i mládež na národní úrovni a maj sní třetí místo. Vejvoda je debil, nic víc...nemá tam co pohledávat a je k pláči, že to Volf s Jágrem nevědí.

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
7. Říjen 2010 - 10:52
trenér

pro samozvané odborníky. Otakar Vejvoda se podílel na historickém úspěchu Berouna v sezóně 2003-2004, kdy málem nakoukli do extraligy. úspěšně koučoval tým HC Kladno v sezóně 1992-1993. málokdo ví, že na sklonku 80. let se staral kompletně o kladenské děti i mládež a prošli mu rukama dnes proslulí hráči. námatkou Židla, Burger atd. a v neposlední řadě nás vytáhl z bahna loni. takže kecy o jeho nekompetentnosti si nechte na koledu, případně strčte za kloubouček vážení...

I wanna play áčko

Jerzy82
Obrázek uživatele Jerzy82
příspěvků: 48
7. Říjen 2010 - 10:57
Herní systém

Já tedy nevím,ale mně přijde,že naše hra postrádá nějakou taktiku,systém. Přijde mi to vše na náhodu,nebo ještě hůře-šmrdlání v rohu. Musíme hrát agresivně,cpát všechno do brány,střílet z každé pozice! Jak se říká: musí nám od bruslí létat trysky a jezdit po prdeli! Jinak to nepůjde. Nemáme tým hvězd.
...
Neliba? Mohl by třeba pomoci,ale upřímně: I kdyby nás nyní trénoval hokejový Ferguson nebo Mourinho,tak by nepomohl. Nejdůležitější je to,co se odehrává v hlavách hráčů. Čili nyní je to podlomená psychika a z toho se musejí dostat sami a my je v tom nenechat! V pátek přijede nenáviděná Plzeň,doufám,že vytvoříme bouřlivou atmosféru jako vždy s tímto podtýmem.

Tony
příspěvků: 74
7. Říjen 2010 - 10:42
finance

Další věc, není úlohou fanoušků shánět peníze na chod klubu.
Jejich ekonomický přínos pro klub spočívá úplně jiné oblasti.
.

Tony
příspěvků: 74
7. Říjen 2010 - 10:36
Hector

Soudíš tu lidi o kterých nic nevíš, jak můžeš vědět, že nikdo z lidí co tu píšou nic nedokázal
A proto, jakých trenérských úspěchů dosáhl p. Vejvoda? Trénování v Korei za úspěch nepovažuji. Nemám proti němu nic osobně, ale nevidím v čem spočívá jeho přínos pro mužstvo. Hráči jako např. Toman si dělají naprosto co chtějí.

Weeman
příspěvků: 269
7. Říjen 2010 - 10:24
trener

Je jasne, ze vidime jen to predstaveni a vyjadreni do medii je vzdy jen ve stylu - odpovim co nejlepe, ale nic nereknu.
Ja to beru tak, ze je to proste takove divadlo, mozna film a trener je tak trochu jako reziser. A kdyz je film spatny? Dostane po hube reziser a pak se kritici vyradi na kazdem herci zvlast. V hokeji je to podobne - neslape muzstvo, tak prvni je na rane trener. Ja vim, ze tu predhazuji nejake teorie a myslenky, ale neco se proste musi stat. To se bude jen doufat, ze se to zlomi? To prece nejde ... Nerikam, ze je Vejvoda neschopny, ale pokazde si proste trenet a muzstvo nesednou a mohou byt kvality na obou stranach. Opravdu nevime co se tam deje mimo tech 60 minut co jsou na lede, ale snad zbyva opravdu alespon ta pohoda, protoze jestli se to nejak rozbourilo v kabine, tak by to nemuselo byt moc fajn ..

lukasc1
Obrázek uživatele lukasc1
příspěvků: 182
7. Říjen 2010 - 10:21
Unhošť

Pro mě výměna generálního manažera, změna trenéra, odchod 9 a příchod 8 hráčů je dost radikální změna.
Trenérství není o tom, že bude někdo na lavici řvát jak smyslů zbavenej. A že Brno loni měnilo trenéry několikrát? Oni se zvedli hlavně tím, že jejich hráčský kádr měl kvalitu, což se o našem až tak říci nedá.

"Refuse to lose"

Hector
Obrázek uživatele Hector
příspěvků: 165
7. Říjen 2010 - 9:57
Pánové...

Pokud chcete změnu trenéra, tak se na něj složte. Nechte Vejvodu..Vejvodou. Dokázal toho víc než my, co tady píšeme. :o(

Tony
příspěvků: 74
7. Říjen 2010 - 9:52
Trenér

Vejvoda po návratu z Koree vydržel v Berouně půl roku než ho vyhodili. Není to trenér mající dostatečných kvalit pro vedení celku ELH a proto ho nikde nechtěli.

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
7. Říjen 2010 - 9:36
unhošť

mám pro tebe jeden upřímně míněný návrh. dej si mokrej lajntuch na hlavu. pomáhá to!

I wanna play áčko

unhošť
příspěvků: 106
7. Říjen 2010 - 9:33
Proboha jaká radikální

Proboha jaká radikální změna nastala loni. To že to seklo s Müllerem neni přece radiskální změna. A o to víc ne, když tam daji trenéra, kterej nemá ani jeho kvality. Ty řeči o tom, jak si dal rok volno. Dyk ho nikde nechtěji ani zadarmo. Musí ven a přijít musí někdo, kdo neni kamarádíček se všemi. Dejte tam Nelibu!!! Vejvoda nic nezmění, na nikoho nezařve-došlo vám to už konečně! Ale chyba není jen v něm, ale musí jít první. Brno loni také měnilo vícekrát a zvedli se. Jenže tam nedávali lidi jako Vejvoda. Dokud tam bude tendle šašek, tak to bude pořád zlé. Jeho výsledky od jinud mluví za vše.

Facebook

Komunita

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!