Diskuse
Autor: 03 leden 2008
- Datum:Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
příspěvků: 9348
Administrátor
samozřejmě vývoj nelze zastavit, nemělo by smysl vyhýbat se životu :) jde o to udělat to s rozumem... a ne že na všechno starý zapomenem a necháme to shnít jen pro to, aby se "jakoby" ušetřilo na práci a nákladech, což ve finále může být naopak
.
Dzagr: za to ty jseš opravdu gramot, jen co je pravda
Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...
... a pokud sparta, tak jedině Sparta DOLY!
tvoje učitelka češtiny se právě zastřelila :-)))
....hlavně se z toho neposrat ! Vždyť je to jen hokej ...
Stadion a co s nim ocividne jitri emoce vic nez by bylo zdravo. Me osobne je uplne jedno, jestli bude nova arena (coz nejspis nebude) nebo probehne rekonstrukce stavajici (coz taky neni vubec jisty). Kazdopadne se ale priklanim ke zde spise mensinovemu nazoru, ze kultura prostredi je vyznamnym faktorem, ktery by mel zejmena navstevnosti pomoci. To ze vetsi pohodli pro divaky bude znamenat mensi pohodli pro hokejisty je jasne, ale oni jsou profici a jeste jsem neslysel, ze by nektery z hokejistu nadaval treba v NHL na jejich moderni a vytopene areny. A i kdyby, rozhodne to pro nej nebude duvod, aby rozvazal smlouvu a sel hrat jinam - hokej je totiz zivi. Na rozdil od divaku, pro ktere je zabavou a pokud jim behem zapasu omrzne xicht a nastydne dite, tak to muze byt celkem pochopitelnym duvodem, proc si pro priste tuto zabavu odpustit. Samozrejme se najdou taci "Spartansti" (tim nemyslim ty holesovicke, ale puvodni recke :) rodice (viz Myspulin ad.), kteri sva ditka nalezite zoceluji jiz od utleho veku, ale doba je jina a rozhodne jich bude mensina. Chapu, ze pro verne fans, kteri jsou schopni hokeji obetovat vse soucasne podminky i vyhovuji, protoze hokej je pro ne to jedine a stezejni (a tak by to melo byt) co se na zimaku odehrava, ale podivejte se kolem sebe - kolik vas je? 50, 100 ... 200 - to uz asi dost prehanim, ze? I pri te bide, kdy dnes chodi 2000 divaku bude "zdrave jadro" tvorit max. 10% ucasti v ochozech a tak jsou jeho pozadavky vskutku okrajove. A to ze se kotel stara o atmosferu a spoustu dalsich aktivit - a ja jim za to dekuji - je sice vec hezka, ale je to pouze jejich volba, ze to chteji delat a pripisovat si za to pravo na "rozum", jak ma hokejovy stanek vypadat jim rozhodne neprislusi. A jeste na zaver - to srovnani se 70. letama je ponekud zavadejici - ta doba byla totiz uplne jina. Stadion jak my mel v podstate kazdej, ne-li horsi. Nikdo netusil, ze stadiony muzou jinak vypadat a tak nebyla poptavka po necem lepsim - kdo by si taky tenkrat dovolil neco namitat, ze? Ostatni zabava veskera zadna - v televizi dva programy se zasedanim strany, ve meste par kin, ktere hraly rusky filmy, pocitace a internet v te dobe vec naprosto neznama. Z toho jaksi vyplyva, ze hokej byl jednou z mala kratochvili, kterou si clovek mohl doprat, a tak byl o nej i jinej zajem. Dnes musis srovnavat s tim, co je za moznosti a co nabizej ostatni. A v tom jsme v hlubokym praveku. Pokud bys chtel letos koukat v hospode na finale z MS s Ruskem a v jedny hospode by meli cernobilyho merkura a ve druhy 3metrovy projekcni platno s perfektnim ozvucenim, tak do jaky pujdes? Drtiva vetsina do te druhe a pritom by pred triceti lety chrochtala blahem u toho merkura. Sorry za tapetu :-(
Wake Up the Coma
...
Nějak se Ti to vymyká kontrole,nechápu infantilního Myšpulína
co tady pořád někoho napadá.
To samé analfabet Jerzy82.
Místo toho aby se věnovali hokeji,tak tady reší absurdní věci.
V první řadě je potřeba letos zachránit extraligu , v což pevně doufám. No a jinak jsem rozhodně pro citlivou a hlavně účelnou rekonstrukci našeho zimáku...přece se ta slavná historie a tradice nedá jen tak shrnout buldozerem.A jak už jsem tu psal, to místo kde zimák stojí je pro mě naprosto jedinečné a mám to místo s hokejem prostě spojené .Rozhodně nehodlám chodit na hokej někam na pole za město do nějaký hnusný hranatý plechový ratejny kde mě budou topit pod prdelí.
....hlavně se z toho neposrat ! Vždyť je to jen hokej ...
Dle fotek debilních ksichtů je džagr ferko.
Tramine, alespoň mám názor, svůj osobní a nemelu hovna jak dítě na zš. Napiš Gimaxovi, ať ti hodí statistiku návštěvnosti na Kladně v dobách titulů. Co pak řekneš? Na ulici asi běhali dinosauři a lidi se báli chodit na zimák?
Rodiny s dětma, taky k smíchu. Pokavaď táta nevezme kluka na hokej a tomu se to nebude líbit, nepřibude další základna fans. A pokavaď klub o nové fans nestojí, tka to bude s návštěvama tak jak to je. Pro ty, co neví o čem mluvim, by měli platit děti od 3 let plnou sazbu. Pamatujete ještě vůbec vy, inženýři a doktoři a jiný vědátoři zde poloviční studenský lístek?
Navždy nenávist Jihlavě
Ty si vůl jak anděl. Stydím se,že Kladno má taky takové fanoušky.
příspěvků: 1209
Džagr = Ferko ? Dle stylistiky je tomu tak, dle vyjadřovacích schopností také :)
džagr,džagr prosimte jediny nesmyslny prispevky sem davas ty.A jinak bych volil rekonstrukci.
Rozhodně jsem pro rekonstrukci našeho poctivého zimáku, ale trochu se bojím, co všechno s ním udělají. Podle té včerejší zprávy na hokej.cz, kde psali o kapacitě asi 6000 sedících diváků, tak nevím, kde by potom měli divácí stát. Stovka v rohu jako v Liberci nebo v KV? To se potom moc od těch arén lišit nebudeme.Rekonstrukce je určitě supr, ale záleží hodně na tom, co a jak se změní.
příspěvků: 1003
Administrátor
Soukrome zpravy, nevotravuj s tim tady!
Díky za rozhovor s Jirkou Bickem, je to sympaťák a doufám, že se s Volfem dohodli na prodloužení kontraktu. Už jsem to tu psal, ten kluk se mi líbí čím dál víc, až se dostane po vánocích do top formy Patýs, tak to bude vynikající. K hráči měsíce, také bych možná do výběru doplnil Martina Látala, mít lepší koncovku tak je to náš letos nejlepší hráč. Líbí se mi jak maká. PS: malý plus u mě získal za odpalování perníků v Prcích zpátky na tribunu :-)
Krize je příležitost!
Ty tady zase meleš nesmysly,ty tvoje příspěvky jsou úplně oničem,pokud fandíš,jak tady píšeš,vůbec se nedivím že Kladno furt prohrává,tečka.
příspěvků: 504
Ty ses holt starej vul!!!
příspěvků: 324
Ne akustika ledu, ale na ledu (na ledové ploše mezi mantinely).
Zkus si jít pinknout hokej do kyslíkárny nebo podobný arény. ty odrazy vůbec neslyšíš.
Doklad toho byl třeba i loni v liberci. Hráči se tam mydlili u prken a bylo líp slyšet, jak na ně rozhodčí pořvává než boj o puk u mantinelu.
Já sice nejsem profík, ale tohle mi potvrdil i kamarád, kterej si občas jde se slávkou zatrénovat, když mají náhodou předzápasovej trénink v O2 aréně vedle který bydlí, a svýho času hrával i první ligu za Hradec Králové.
příspěvků: 7370
V Uších je Kuko z Horkýže slíže...
a už žádný sestupy!!
Akustika ledu jo? :-D
příspěvků: 1003
Administrátor
Zatím ne, upřímně tohle jsme zatím neřešili, teď jsou jiné starosti. Ale víme o tom. Probereme to po sezóně.
Gimax :)))
chci se pozeptat, padl dotaz na někoho z vedení ohledně začátku zápasů? jestli by nestálo za to, začínat v 18:00, možná by to přitáhlo trocha lidí navíc
Clouseau: ok
příspěvků: 7025
pěkný rozhovor ;)
-
jinak sleduju onlajny a je to zajímavý mix:
do Ústí zatím nedorazili rozhodčí, do Pelhřimova soupeř a v Táboře zapadl rovnou onlajnysta :D
Něco pro sázkaře: Řisuty-Kobra je na Kobru kurz 8.0, tak si říkám jestli nebudou mít ve Slaném bohatého Ježíška, zatím to tak vypadá...
-
witko: výše - v pracovní den možná.....Trnísi, řekni že je to námět na anketu! :D
Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.
s Juro Bickem v Článcích. upozorňuji místní lingvisty, že jeho poslední věta je přesně tak, jak ji pronesl. tedy hezky slovensko-česky :)
I wanna play áčko
Přidal bych tam asi Látala. Sice také nic moc,ale rozhodně přijatelnější než tento výběr. Chápu ale,že je těžké někoho vybírat,když jsme v takových sra..ách
nojo, koukam ze ta unhost se uz dostala i do onlajnu na idnesu...
nicmene si lamu hlavu s novembrovym hracem - u kazdeho ze ctverice jsou nejaka pro a nejaka proti, nikdo nevycniva extra z rady...
Každý je ve své podstatě kladeňák.
To je sice hezký ale já potřebuju ještě mezi červeňákem a unhoští nějakou tu cestičku abych dorazil taky
Nic než Kladno
příspěvků: 7370
u nás z toho udělali akciovku, už to myslím nepatří městu a fakt fungujou. chodníky jsou kolikrát dřív uklizený než silnice :D
a už žádný sestupy!!
příspěvků: 9348
Administrátor
no jo no, chtělo by to sněžnice
http://kladensky.denik.cz/zpravy_region/snih20101130.html
http://kladensky.denik.cz/zpravy_region/snihvulicich20101130.html
Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...
... a pokud sparta, tak jedině Sparta DOLY!
Bude se dařit,budou chodit lidi. Tady jsem našel třeba video ze sezony,kdy jsme hráli play-off. Hráli jsme proti pitomému Liberci a jak bylo narváno(čas 0:05)...http://www.youtube.com/watch?v=BY1oX80kD9k
Každá prohra je poloviční vítězství, pokud se z boje poučíš.
příspěvků: 7370
Ještě tam má sednout nějakej divertovanej IL76, bych jel točit ale není vidět :D V pátek na hokej to bude asi maso.
Jo a všimnul jsem si, že na Kladně se nečistí chodníky, u nás byly čistý v pondělí ráno...
a už žádný sestupy!!
příspěvků: 7025
snad do pátku mezi unhoští a kladnem vyhloubí tunel abych se dostal na hokej http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/rad/data_jsradview.html
před chvílí jsem jel z tesca a mezi přítočnem a kladnem už se projede s velkýma obtížema (závěje).
Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.
příspěvků: 9348
Administrátor
nepíše se mi to lehko, ale ke včerejší prohře jistě přispěla i taková věc, jako je znovupověšená vlajka Poldi pod bubny, která překryla nápis Bojovat! s nímž jsme porazili Brno a od té doby myslím jsme to nechávali jen s tímto nápisem a dařilo se aspoň doma, včera bohužel - dbejme prosím i na tyto (i když pro někoho zdánlivě iracionální) věci!
.
co kvituji je nalezený prapor Plechův, ten potěšil velice :)
.
k té návštěvnosti, zimáku apod.: nic nepřitáhne lidi více než dlouhodobě koukatelné výkony, předváděná hra, kombinace, góly a výsledky - to je hlavní a jediná věc! to ostatní (bufety, hajzly, vytápěná sedadla,...) jsou podružnosti krátkodobého efektu, na který se příjdou lidi 2-3x mrknout, když se tento zájem nepodchytí hokejem je to k ničemu - aby to bylo jinak musel by tu zdravý patriotismus vládnout ve větším měřítku, myslím ale, že v současnosti převládá pohodlí a letargie...
.
korunu tomu dodal včera taxikář vezoucí dva, až do morku kostí zklamané, fanoušky přes Bajkal k Maisnerům, toho jsme fakt v tu chvíli potřebovali :((
Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...
... a pokud sparta, tak jedině Sparta DOLY!
Myšpulín >>> Koukám že máš dost vybrané chování,a umíš být (v uvozovkách) hezky slušnej k lidem jejichž názory nezdílíš. Na hokej chodím už nějakej pátek, a mám i dost slušnou sbírku výjezdů na venkovní mače. A když srovnám naš zimák s novými arénamy v Karl. Varech, v Liberci a nebo po rekonstrukci v Čes.Budějovicích a v Pardubicích. Tak to je uplně jiné pokoukáníčko než u nás, prostě je to všechno umocněno tím komfortem v nových arénách a to je to co lidi táhne do ochozů. Navíc koukneš-li se na návštěvy na těchto stadionech tak jsou rozhodně vyšší než u nás. Lidi jdou tam kde jim za jejich nemalé peníze nabídnou možná ještě o trochu víc než jen ten hokej. Jsem přesvědčen že kdyby na Kladně byla nová aréna tak by v ní na každém zápase bylo o dost víc lidí To že jsem pro novou arénu, neznamená že mám křečové žíly, a nedokážu cca 3 hodiny stát na jednom místě a odkoukat zápas.U nás jsem byl za ty roky co chodím všeho všudy jednou sedět a už bych nikdy nešel. Jen Proto že nemáme stejný názor mě nemusíš nazývat povlem, nebo jinými veselými jmény který jsi tu prezentoval.Taky bych tě mohl ted krásně pojmenovat, jako jsi to udělal ty za to že nejsi pro muj názor,ale k čemu by to bylo? Já tvuj názor že nechceš novou arénu respektuji a nemusím tě tady špinit. Navíc snižovat se na tuhle úroveň nebudu .................................Banďur >>> Nikdy jsem nic takového nenapsal že ten kdo chodí u nás na stání je nuzák. Jak jsem již psal tady Myšpulínovi, taky už dost dlouho chodím stát a nepovažuji se za nuzáka, jen jsem srovnával naše podmínky stadionu s podmínkama nových arén, a příjde mě to nesrovnatelný. Ty jak koukám novou arénu taky nechceš, tak tedy OK, je to tvá volba a já to respektuji!!! I když muj názor je opačný, nemusíme se snižovat k nadávkám jeden druhému. Pak si teda pokládám otázku proč u nás nechodí víc lidí jako třeba v Pardubicích, v Budějovicích a v Liberci když máme tak super podmínky na ZS. (Omlouvám se za tak dlouhý příspěvek) Má úcta... .
příspěvků: 7025
tabulky jednotlivých čtvrtin:
Tabulka základní části - 1.-13. kolo
1. Třinec 13 7 2 2 2 45:32 27
2. Vítkovice 13 8 1 0 4 43:28 26
3. České Budějovice 13 7 2 1 3 34:29 26
4. Liberec 13 6 1 2 4 35:32 22
5. Karlovy Vary 13 5 2 2 4 41:35 21
6. Brno 13 6 1 1 5 29:31 21
7. Slavia 13 5 2 0 6 35:30 19
8. Litvínov 13 6 0 1 6 32:44 19
9. Pardubice 13 5 0 3 5 27:28 18
10. Zlín 13 3 2 2 6 41:42 15
11. Sparta 13 2 3 2 6 33:43 14
12. Kladno 13 2 0 1 10 26:43 7 (-0)
13. Plzeň 13 5 2 0 6 39:47 3 (-16)
14. Mladá Boleslav 13 5 1 2 5 37:33 0 (-19)
Tabulka základní části - 14.-26. kolo
1. Pardubice 13 8 1 2 2 48:34 28
2. Brno 13 8 1 0 4 37:30 26
3. Liberec 13 7 1 2 3 37:32 25
4. Vítkovice 13 7 1 1 4 35:29 24
5. Třinec 13 6 1 3 3 44:34 23
6. Zlín 13 6 1 2 4 42:33 22
7. Plzeň 13 8 0 1 4 42:38 22 (-3)
8. Karlovy Vary 13 4 2 3 4 39:40 19
9. Litvínov 13 5 1 1 6 30:38 18
10. Slavia 13 3 3 1 6 31:37 16
11. České Budějovice 13 3 2 0 8 41:42 13
12. Sparta 13 2 2 0 9 23:33 10
13. Mladá Boleslav 13 3 1 1 8 31:38 9 (-3)
14. Kladno 13 4 0 0 9 21:43 6 (-6)
Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.
Víte,co mi přijde líto?Že jsme se tak lehkomyslně zbavili Tylera Harrisona.Myslím,že to by byl lék na naše útočné trápení.Škoda,škoda.
příspěvků: 324
Tak už se zase některým jedincům podařilo hnout mi žlučí...
Viz. Tramin a Džagr. Pokud se chcete považovat za člověka, kterej hokeji rozumí, tak nikdy nemůžete být pro novou arénu. Je vidět,že k hokeji jste čuchli jen z rychlíku.
1) Hokej je zimní sport, tudíž ledu teplo nesvědčí. Zespod je v novejch arénách led přemraženej a na vrchu měkkej jak máslo. To zpomaluje puk, hráče a tvoří se ta tuna sněhu, kvůli který jsou ty reklamní pauzy. Všimni si, že na našem zimáku je tohodle marastu minimum
2) V nový aréně je díky tvaru haly a materiálu podloží (aby byla multifunkční) šílená akustika na ledu. veškerý zvuky se odrážej ke stropu a hráče to dozorientuje, když ani neslyší odraz puku.
Když jsem hrál v kyslíkárně, tak tam můžeš rozštípat hůl o mantinel a na duhý straně hřiště to skoro neslyšíš.
Pokud se tu chcete ohánět tím, že my co chodíme stát jsme nějací nuzáci, který nemaj na vstupenku a vy tak bohatí, tak mi řekni, proč jsem vás vy znalci hokeje, kterej nevědí co s prachama, neviděl na všech výjezdech. Já do hokeje letos nasral tolik peněz, že to nepokreje ani váš měsíční plat a stejně chodím stát a chodit budu.
A pokud vám tak jde o teplo a sezení, tak seďte doma na prdeli a zatopte si a hřejte si hemeroidy na prdeli!
A jestli se mchceš cpát něco ze sralťanskejch stránek, tak nechoď na Kladno a můžeš chodit na ty rudoprdelníky do Holešovic
to Unhošť - ty už taky táhni do prdele. vylezeš pokaždý jen urážet Otu Vejvodu, kterýmu nesaháš ani po tkaničku boty.
p.s. slušným a inteligentním lidem (všem ostatním) se omlouvám za tapetu, ale tyhle kecy mě už fakt serou.
poledne mi okoření... sbohem a šáteček!
I wanna play áčko
příspěvků: 7370
ale to co předvádí je tragedie, v normálním týmu už by seděl, nepochopím proč při přesilovce posílá křižnou nahrávku přes soupeře když má vedle volnýho hráče, takhle to ztratil několikrát. Jediný co mu jde je držkovat u rozhodčího. Prostě od něj čekám, že bude v naší obraně vyčnívat nahoře a ne dole.
Já na rozdíl od některých neřeším lidi podle oblíbenosti ale podle přínosu pro tým a pokud nás někdo zvedne nahoru tak to může být třeba rodák z Holešovic :D
.
Zelli: jj, souhlas, zápas blbec, to mohlo skončit opačně i když oni podobný chyby jako my fakt neudělali.
a už žádný sestupy!!
příspěvků: 504
Souhlas s druhym utokem dopredu, ale ale ty uz zase neco vidis na Tomankovi? Co ti ten kluk udelal? :-)
příspěvků: 7370
stoupáme tabulkou vzhůru, unhošť ty si fakt mimo. Na ledě jsou hráči a ne trenér, ten se mění jen když mužstvo potřebuje nový impuls. Tohle mužstvo spíš potřebuje se naučit kombinovat a střílet, to byla vždy naše přednost. Vždyť to tam pořád jenom tahaj individuálně a bohužel už se pár lidí naučilo od Tomana jeho specialitu, dojet s pukem k soupeřový modrý, donutit tam útočníky zastavit a pak to nahodit do třetiny kde není nikdo z našich.
Přitom ví každej debil, že nahrávka je rychlejší než sebelepší bruslař, Litvínov to včera věděl a proto nás úplně lehce přečísloval. Ty naši kluci už neumí ani dva na jednoho, mi to přijde celkově strašně nehokejový :-(
.
Jo a já osobně bych druhý útok dal jak první protože je jasně nejlepší, měli by to tu začít táhnout a dávat góly.
a už žádný sestupy!!
příspěvků: 1003
Administrátor
Podle mě ne, protože s tím individuem (znáte ho někdo?) už mám zkušenosti, ono smysluplně nepíše.
.
tedy pryč je
příspěvků: 9348
Administrátor
stojíme tu o smysluplné příspěvky, je toto smysluplný příspěvek?
.
tedy pryč s ním
Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...
... a pokud sparta, tak jedině Sparta DOLY!
příspěvků: 1798
já bych byl radši pro nový zimák... upozorňuju znova MALÝ ÚTULNÝ ZIMÁK a NEEE ARÉNU! Přece jen rekonstrukce znamená, že můžeme hrát jinde (já nevim Slaný, Beroun) a hlavní problém je cena... vždyť z toho bude tuny bordelu a odvoz bordelu něco stojí a postavit nový zimák (něco podobnýho jako máme teď) by stál podle mě míň, ikdyž na nás stejně městu asi moc nezáleží. Hlavně, že si rozdělí pár melounků
NIKDY se NEVZDÁVAT!!!
příspěvků: 7025
naprostý souhlas s Myšpulínem a to ve všem!
Ou, právě se mi poblil pes, tak jdu uklízet :(
asi viděl ten hokej...
Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.
příspěvků: 1003
Administrátor
tady ho máme, vykuka. V který díře byl tak dlouho zalezlej? Proč v ní nezůstal? Stojíme tu o něj?
Ota Vejvoda si to nezasloužil a ten výsledek jen podtrhuje to, co tu celou dobu odváděl. Konečně je pryč!
příspěvků: 9348
Administrátor
že to byl včera takovej ten typickej zápas-blbec, který se jednou za sezónu vždycky přihoděj, málo lidí, nijaká atmosféra, pár šancí tam nespadne, soupeři ano, bída - dřív to bylo vždycky se Vsetínem, loni s Třincem - to jsem si řikal už když jsem přicházel na svůj schod a nemusel se prodírat davy lidí... srát na to, v pátek to bude sakramentsky důležitý
.
a myslím, že v úvodu 2x škoda té návštěvy, jelikož Otakar by si zasloužil důstonější aplaus a kulisu - tímto ještě dodatečné blahopřání
Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...
... a pokud sparta, tak jedině Sparta DOLY!
bych neřešil. Ale strašně důležitý bude zápas s bolehlavkou. Tam by to měli hráči skutečně dostat stranickým úkolem. Je to zkouška toho jak dokáží ustát případný tlak. A pokud budou hrát play-out nebo i baráž, tak to budou pod tlakem obrovským. Bolehlav musí porazit zkušení hráči jako Kalla, Toman, Procházka, Patera, Kotrla, Bicek, Kuchler. Pokud selžou, pak je skutečně čas na zásadní změny v kádru. Protože pokud neustojí tlak v pátek a nedokáží dotáhnout tým k vítězství, tak jak ho pak chtějí dotáhnout k vítězství v baráži. Prostě pátek by měl být trénink na play-off a podle toho musí vypadat nasazení, návštěva a hlavně soustředění hráčů. Není možné, aby byli hráči kalibru Tomana tak vykulení z toho, že proti nám píská rozhodčí, že jen koukají jak dostaneme gól z následného brejku. Takže v pátek pozvěte všechny známé, ať je slušná předmikulášská návštěva a atmosféra.
Co se nového staďáku týká. Tak argument, že to pořád bude starej barák? Viděli jste jaká je kvalita technologií při stavbě nových stadionů? To náš zimák by mohl být z fleku předělán na protiatomovej kryt. Ten tu bude stát 1000 let po tom co šaška arény budou zbouraný. To by snad nezboural ani Obelix. Je to naše Kladenské koloseum. Myslíte že je Karlštejn méně kvalitní barák než kročehlavské paneláky?
kolik máš tříd základky?
pětikilo x 26 je pro tebe málo? hele, já když du s mladym, 1 klukem, tak mi dneska zápas nevyjde pod 3 kila. Počítám 2 kluky(do 3 let budem chodit 3)x vstupný +pítí, jídlo. Počítám pětikilo při zachování dnešních cen, se stavbou nové haly=ceny nahoru za všechno.
Když je stará na mateřský, kterou po 8 měsící nebude brát, bydlíš v baráku a ten musíš živit(nesplácim žádnej úvěr) a bereš nadprůměrnej plat, tak ti stejně toho moc nezbyde. Ano, já si to můžu dovolit. Ale co ostatní?
Navždy nenávist Jihlavě
Tys to asi nepochopil, ale bez pořádnýho stadionu, nebo haly nedostanem licenci a budem chodit na prales. A nevim, proč by nemohli rodiny chodit za pětikilo. Pro tebe je to moc, pro jiný to je málo.
příspěvků: 9348
Administrátor
včera rozhodla jedna minuta kdy druhýmu gólu předcházel faul (myslím na Víťu Bílka v rohu), ale jelikož to rozhodčí nepísknul a naši přestali hrát následovalo přečíslení a vzápětí ještě jedno a bylo po zápase - měli jsme to ubojovat, šance byly - na tribunách bída velká, asi kalamita :) tak ale ti co byli myslim dělali co mohli, že to nemělo moc efekt je věc druhá, takže aby bylo 9 bodů z nejbližších zápasů, nezbývá než vyhrát v Třinci...
.
co se týká rekonstrukce/novostavby, tak bych měl dvě otázky do pléna z toho jednu seriózní a jednu na odlehčení:
.
1/ všichni kdo horujete pro novostavbu mi zde prosím napište co se bude dít se stávajícím zimákem, pokud by se začal stavět nový? necháme ho spadnout nebo co, budeme mít funglovku a vedle toho zříceninu nebo co? budeme se tvářit že tu jako neni až budeme vedle něj vesele pochodovat do novýho statku? budeme dělat, že tu nikdy žádnej nebyl, zapomeneme na celou historii, na všechny legendární hokejisty, výhry a tituly? stejně se musí zrekonstruovat nebo zbourat, takže se nikde neušetří, naopak... stejná věc jako tu padla níže - proč stavět nové výrobní haly na zelené louce a zasírat tím krajinu, když je tu stará průmyslová zóna? trochu si to srovnejte v hlavách, ne všechno je spotřební zboží na jedno použití, jak se nám dnešní doba snaží vtloukat do palice!
.
2/ jsem si včera řikal proč vlastně něco rekonstruovat nebo stavět, když je teď v módě hrát open air - bude 10tis návštěvnost a ještě se na tom vyrejžuje, budou sponzoři a Šulc nás pochválí jak jdeme příkladem a jsme progresivní klub - se na to můžeme vybodnout a hrát na Sletišti
Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...
... a pokud sparta, tak jedině Sparta DOLY!