Diskuse


Autor: Clouseau - Datum: 03 leden 2008

Diskuse nejen příznivců ne pouze kladenského a nikoliv výlučně hokeje. Doporučujeme: Internetová jazyková příručka, Netiketa, článek na Wikipedii, Netiketa, článek na Lupě

Tags
miguel
Obrázek uživatele miguel
příspěvků: 372
1. listopad 2010 - 16:31
čb

tak tutovka to není, ale to není nikdy. BA - nádraží se nechá dát za 20 min. v klidu, když víš kudy. Já bych kdyžtak případný vlakocestující na nádr. doved. V 19:40 by podle mě mělo být hotovo. Auto je auto, vo tom žádná, ale pivo je pivo, že ano.

Jo, MHD v 19:41, jeden přestup, 19:53 nádr.

dobrota
Obrázek uživatele dobrota
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1737
1. listopad 2010 - 16:30
dynamo

neděje se nic :(
čavar vyrostl vedle kabelky, pak už, společně s celým týmem, šel dolů...

Moudří lidé mluví, protože mají co říct. Hloupí lidé mluví, aby něco řekli

maniak
příspěvků: 104
1. listopad 2010 - 16:28
Hmmm, já byl zase na jiným

Hmmm, já byl zase na jiným hokeji, tak to nemůžu komentovat.
Tak kde jsem byl já, tak mimo první třetinu nám nedal Třinec ani čuchnout. Zejména ve druhé třetině si s náma hezky pohrávali.

Je jasné proč starý mazáci se vždy postaví za trenéra. Prostě nemusí tak dřít. je zajímavý jak mladý šlapou. Ještě jeden postřeh. Na Vítkovice jsem se byl podívat v hospodě na zimáku a byl tam mladej Čavar ( pil limonádu:) ) Ještě před zápasem říkal že pr

Dynamo
Obrázek uživatele Dynamo
příspěvků: 83
1. listopad 2010 - 16:23
Mladej Čavar

Nechci oplakávat jeho odchod, ale přijde mi "tradičně" kladensky podivný.
Obvykle se hráč propadá sestavou, nebo chodí na rozehrání do první ligy. Na Kladně? Hraješ první lajnu, přesilovky a najednou jsi bez práce!!!
Ikdyž poslední zápasy nehrál, ale ten poslední co hrál (tuším proti Sraltě) byl ještě "tradičně" prvním obráncem a ve druhé třetině ho teprve střídal Piskáček.
Začíná se konečně něco dít?

Banďur
Obrázek uživatele Banďur
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 324
1. listopad 2010 - 16:10
miguel

Tomu bych moc nevěřil. Přece jen to ze zimáku na nádraží kousek je, co si pamatuju, když jsem tam naposled byl vlakem. Nechce se mi zase odcházet dřív jako ve Zlíně.

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
1. listopad 2010 - 16:09
začal jsem nahrávat sezonu 2005/2006

každá sezona by měla jít vyfiltrovat protože to tam vše zadávám stejným stylem.
Takže 2005/2006
http://www.youtube.com/results?search_query=bugrzberouna+2005%2F2006&aq=f

a už žádný sestupy!!

miguel
Obrázek uživatele miguel
příspěvků: 372
1. listopad 2010 - 16:06
banďur čb

pokud se nebude prodlužovat, dá se v poho stihnout vlak ve 20:04, Praha hl.n. 22:40, Praha Masarykovo n. 23:30, Kladno 0:18.

Mechmel
Obrázek uživatele Mechmel
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 206
1. listopad 2010 - 15:58
kames

kdo nevidel, at se podiva:
http://www.sedmicka.cz/kladno/aktuality?id=234740

ps zpravu nijak nekomentuji, pouze vkladam link...
------------------------->
"Ve společnosti šílenců jsou blázni ti zdraví."- Philip K. Dick

Banďur
Obrázek uživatele Banďur
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 324
1. listopad 2010 - 15:46
CBE

Dovolím si tu narušit blok "odborníků", kteří by po každý prohře měnili všechno včetně chráničů na pinďoura (těch pár normálních lidí co tu mezi nima píšou neberte na tohle označení zřetel) a zeptám se velmi jednoduše:

Najde se tu někdo, kdo by vyjel zítra podpořit Kladýnko ikdyž se mu nedaří do Budějek?
Vlakem to nelze, zpět nic nejede - tudíž sháním u někoho místo v autě nebo hledám alespoň 2 spolucestující na jih čech na zítřek odpoledne.

Yaro
Obrázek uživatele Yaro
příspěvků: 267
1. listopad 2010 - 15:12
Pipkin

tady ale nikdo neříká, že by se mělo pískat..na druhou stranu já ty lidi docela chápu, ne že bych sám pískal, ale taky mě nebaví sledovat jak Kladýnko (ne)hraje...
navíc už mě dost štve přístup vedení, Volf sliboval čistky a pryč nešel nikdo, přičemž někteří hráči by to potřebovali jak prase drbání...a co se trenérů týče, doba jejich hájení už uplynula a výsledky, ba ani zlepšení se nedostavilo..to co říkají jindra kotrla nebo platejz o tvrdý práci, nasazení a zametení si před vlastním prahem je fajn, ale jen slova nic nevyřeší :( vlastně ani nevím, proč to sem píšu, ale člověku se uleví.

KLADYNKO5414
Obrázek uživatele KLADYNKO5414
příspěvků: 90
1. listopad 2010 - 15:07
?!?

Rád bych se zde zeptal na pár otázek:
1) Když několik let hrajeme stejnej "systém" hry, kterej přináší ho*no, proč ho dop*dele nezměníme?!? To je snad první logickej krok, kterej normální člověk udělá, ne? Něco se mi nedaří, tak to zkusím JINAK.. (narážím na přesilovky, rozehrávku, obranu, kolotoč u mantinelu).
2) Proč trvá na Kladně všechno tak hrozně dlouho?!? Ultimátum po cca 12 kolech, změna trenéra buď vynucená zdravotním stavem anebo jednou za 6 let (kdyby aspoň byly výsledky). Někdy okolo 40.kola se nějaká extra změna možná stane a bude nám to dobrý jenom k tomu, abychom se zachránili (snad to tam nedojde a když to tam dojde, snad se skutečně zachráníme).
3) Máme vůbec nějakej systém hry nebo hráči nemají žádné pokyny? Ať si odpovíte jakkoliv, je to žalostný, protože jestli tohle JE systém (tlačení útočníků před sebou při rozehrávce, zas*aný nahazování..), tak to potěš prdel. A pokud systém nemáme, tak proč tam jsou trenéři?!?

Obrana na hovno, vyměnit Kasu. Útok na hovno, vyměnit Vejvodu. Je mi líto, ale nelze jinak..

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9195
Administrátor
1. listopad 2010 - 15:02
Dynamo

a co se týká pátku, tak nevím jestli výsledek měl co do činění s nasazením, když se podívám, že 4 z prvních 5 branek padly v oslabení nebo po našem faulu, tak mi z toho vychází, že nás Zlín prostě přehrával, to se můžeš přetrhnout jak chceš, ale když si to soupeř dává na hokejku, tak ani maximální nasazení nemusí stačit, ale tak to ať řeknou ti co viděli... no měli by se inspirovat výhrami s Brnem a Boleslaví, začít řádně odzadu, zkoušet to na brejky a samozřejmě víc střílet a chodit hodně do brankoviště na dorážky, ale to je těžký takhle od klávesnice...
.
a ještě bych podotknul slova trenéra Třince Břetislava Kopřivy (nevím jestli se kde objevila, ale minimálně v tištěných kladenkách dnes určitě): že v Zlíně jsme nebyli tak odevzdaným soupeřem jak napovídá výsledek a že včera se musel Třinec vydat ze všech sil aby to urval, že to prostě nebylo jednoduchý a že kdybysme proměnili aspoň jednu z přesil 5-3, tak by pravděpodobně jeli bez bodu - asi by neměl důvod tohle říkat, kdyby na tom něco nebylo...

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

PipkiN
Obrázek uživatele PipkiN
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 1209
1. listopad 2010 - 14:56
.

Ta vaše ironie je až směšná..
Obhajovat pískání ? Kde to jsme ?

Barunec
příspěvků: 109
1. listopad 2010 - 14:41
Dynamo

Je-li tomu skutečně tak, že hráči nervově a následně i herně kolabují z projevů myslím celkem pochopitelné a dlouhodobé frustrace jejich příznivců, bude nejlepší, nebudou-li chodit lidi do ochozů vůbec. V laboratorních podmínkách snad začneme konečně bodovat. Jenom nevím, jak toho docílíme při venkovních utkáních. Možná by to šlo dohodnout cestou fanklubů, každopádně za pokus to stojí.

Dynamo
Obrázek uživatele Dynamo
příspěvků: 83
1. listopad 2010 - 14:37
Zelíí

Souhlas! Napsals to dobře. Sráží je vlastní forma, neproměňování šancí atd., ale ne těch 200 pískajících. To bychom z nich dělali hrozný chudáky a to zase nejsou! To, že hrát dovedou nemá cenu ani psát. Když však vidím "nasazení" v pátečním zápase, nemyslím, že hlavní důvod je psychika.

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9195
Administrátor
1. listopad 2010 - 14:27
Dynamo

a já si naopak myslím, že je to jeden z hlavních aspektů (v tuhle dobu! nebavím se o utkáních z úvodu sezóny), 2-3 šance/střely nedopadnou, 1-2 chyby, inkasovaná branka a psychika je dole, rozhodně nejsou v pohodě a předváděný styl není pouhým neumětelstvím, většinu těchto hráčů jsme totiž už někdy viděli HRÁT HOKEJ! je potřeba jim pomoci, vysrat se na to umí každej, to neni nic složitýho...

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

Dynamo
Obrázek uživatele Dynamo
příspěvků: 83
1. listopad 2010 - 14:23
Tak tak

Jak říkám, jsi opravdu velký (nejen) psycholog a zases na to káp... jsem odhalen.;-))
PS: Škoda, žes nepochopil (o5) nic. Nejsem pro pískání na vlestní hráče, ale jen mě štve ta labilita hráčů o které píšete. Popravdě si nemyslím, že jsou kluci tak labilní a že je to důvodem jejich špatné hry...

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
1. listopad 2010 - 14:12
Dynamo

ty jsi asi docela hloupý člověk když nedokážeš pochopit jednoduchou myšlenku a navíc demagogicky motáš věci dohromady. Doufám, že zas něco vyhrajeme a lidi tvého typu budou muset čekat na prohru aby si zanadávali. Během těch třech výher tu byl docela klid :-)))
.
Zelii- koukám si mu to mezitím vysvětlil, já neměl sílu, když tohle nepochopí tak se dá říct jediné, je to marný,je to marný,je to marný...

a už žádný sestupy!!

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
1. listopad 2010 - 14:07
Mlady-já taky slyšel věci

Tam je tolik trenérů, že by člověk umřel. Tam člověk vidí někoho jak nerví, že by tam do nich(třineckých) vlít a pak si jde na jedno v klidu s kámošem tak to mi přijde dost vtipný. Stačí koukat to jaký tam maj v týmu urostlí hráče, do těch se opravdu špatně vletí. A většina vyzrálí hokejisté a u nás máme spíš přezrálý nebo nedozrálý. Snad jen Jirka Kuchler je mezi tím, pro mě jednoznačně hráč měsíce.
.
Jinak já neříkám, že nejsou dobrý body s Pardubicema nebo Třincem ale přece jen s nima vyhrát je spíš dílem náhody. A včera mě ta prohra mrzela protože jsme nehráli špatně, hlavně ty šance hned na začátku to chtělo dát. Jsem doufal v udržení 1:1 a pak v druhý bod v nájezdech.. Ale kvůli tomu tady nebudu pokaždý blej ať vyhodí trenéra, vyhodí Kallu, Bělohlava, někdo Sachu, řešení jednotlivců je blbost, prohrává tým.

a už žádný sestupy!!

Dynamo
Obrázek uživatele Dynamo
příspěvků: 83
1. listopad 2010 - 14:00
To bugr z be

Nevěděl jsem, že děláš i do psychologie. Fakt tvá zajímavá psychologická sonda má něco do sebe, kluci se podělali, protože na ně sportovci od kláves a hovna pískali. Z toho lze jednoduše dovodit, že venku se přesilovka nedá využít prakticky vůbec, protože kolikrát píská celý stadion. Jen mě štve, že extraligový hokejista se nechá ovlivnit pískajícíma fanouškama a přestane tak hrát svou hru, neb je z toho s nervama na dně…;-((

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9195
Administrátor
1. listopad 2010 - 13:54
ano

klidně ať je nás tam třeba jen 50, hlavně ať pískači zůstanou doma, tím našim (předpokládám, že i jejich) koním nepomůžou, kluci sami vědí, že jim to nejde - netřeba jim to ještě zdůrazňovat, doprdelepráce! jako pískat při naší přesilovce místo aby pomohli, to chce fakt fištróna, ach jo...
.
dynamo: myslím, že je diametrální rozdíl v tom, jestli na tebe píská obecenstvo doma (čili ta většina co by měla být s tebou, ti co se radují když dáme gól) anebo když pískají lidi proti tobě venku, to snad rozezná každej...

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

MLADY
Obrázek uživatele MLADY
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 606
1. listopad 2010 - 13:53
bugr z be

Mluvíš mi z duše. Včera obecenstvo stálo za prd, kromě pár desítek výjímek. Včera už jsem měl chuť některým "fanouškům" vlepit pár facek, když celý zápas nekváknou, jediné co si zařvou je nejmenovaný rasistický pokřik a bučí na vlastní hráče. Naštěstí ta individua odešla 10 minut před koncem.
A se zbytkem taky souhlas. Sice by bylo hezký porážet špičku ligy, ale nedělal bych z tohohle zápasu tragédii. Když to srovnám se Zlínem, tak to nebylo špatný ;-)

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
1. listopad 2010 - 13:41
scharnhorst

opakuji, pro smích jsi ty a s takovými určitě obrody nedojdeme. narozdíl od tebe nedělím lidi na hokejové odborníky a ty druhé. jen na alibisty a srdcaře. je ti dopřán ten luxus, že si můžeš vybrat, kam patříš...

I wanna play áčko

scharnhorst
příspěvků: 45
1. listopad 2010 - 13:36
Zděnda

aha objektivní příčiny:-)).no tys mě dorazil,budeš zřejmě velkej hokejovej odborník.nebudu přeci obhajovat neobhajitelné,to pokud si rozumnej,snad ani nejde!!co na tomhle chceš obhajovat,řekni mi co:-)).

faith and devotion
příspěvků: 241
1. listopad 2010 - 13:16
bugr z be-to jsi mě dostal

Body dělat s mužstvy okolo nás? Myslel jsi asi nad námi, ne? Takže: jedeme do Budějic-jasný, do Var-jasný, do Vítek- jasný. A který je ten příští zápas, kdy bysme měli dělat body? Fakt tě nechápu! Snad v naší situaci bychom měli dělat body se všemi, ne? Aspoň doma všechno vyhrávat!!! Včera jsme na ně měli. To, že se z toho psychicky sesypou je věc druhá...

milos-KL
Obrázek uživatele milos-KL
příspěvků: 6485
1. listopad 2010 - 13:15
no na druhou stranu beroun

no na druhou stranu beroun ve stredu doma pretlacil usti a v sobotu vyhral v chomutove. jak budeme mozna brzy radi za takovou uroven!?!
Knotek ani tak ne, ale Rudovsky to tam podle me dost tahne. Toho bych rad videl jako eventuelni oziveni. A k tomu jeste: uz je zase do Berouna ze Sparty vyhozen Kafka, jestli jsem si dobre vsiml :- )
---------------------
scharnhost - vikend jsem travil s par znamymi v roubence v jesenikach. jediny onlajny spojeni se svetem byl nastesti jen teletext a pri pideni po patecnich mezistavech - to vis ze si me kazdej vychutnal. v praci jsem navic jediny, kdo neni ze stredu nebo jihu moravy. Ale nikdy se na to neda vymlouvat, ber to jako poslani! Kladensky fanda uz to takovych patnact let nema jednoduchy, tak uz sis snad zvykl, ne? I tomu nejzarytejsimu spartanovi naprosto vazne vysvetlim - ze "kazdy clovek je ve svy podstate vlastne kladenak! Ac si to treba nechce pripustit, tak podvedome kladnu stejne fandi. I kdyz ted navenek machruje, jaky je to spartan" :- )

Každý je ve své podstatě kladeňák.

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
1. listopad 2010 - 13:14
scharnhorst

tak momentálně jsi díky svoji kapitulaci pro smích spíš ty. jsou věci jako objektivní příčiny apod. bohužel nemám čas o tom teď sepisovat román. ber to tak, že místo pískání na vlastní hráče, dokážu najít i pozitivní věci a nenechat na tým flusat bezdůvodně.

I wanna play áčko

scharnhorst
příspěvků: 45
1. listopad 2010 - 13:09
for Zděnda

ahoj,to si teda dobrej,řekni mi,co si chceš na našem hokeji obhajovat.Jsme všem jen pro smích!!

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
1. listopad 2010 - 12:56
fakt zase www.hovna.cz

Co to je za kecy s tím Berounem, byli jste tu vůbec někdy na hokeji? Já naposled s Ústím a to je prostě nebe a dudy proti extralize, i proti nám...

Včera si myslím, jsme hráli dobře a nenechali moc Třinec dýchat, vše to bylo o využitých šancí. Měli jsme jich hodně, jenže zas už asi pracovala psychika a pak jako vždy hrubice v obraně kdy dal Třinec jeden do prázdný a jeden z úniku když naši obránce prostě na útočníka zapomněli. Jen tak mimochodem pro sportovce od klávesnice, hráli jsme s mužstvem, které hraje od začátku na čele tabulky. Ty body bychom měli hrát proti mužstvům okolo nás, z prohry s Třincem bych zas moc vědu nedělal.
.
A chválit fanoušky, za co? Že při přesilovce 5:3 začne pár debilů pískat a znervózní už takhle nejistý hráče, který se snaží hrát nějakou kombinaci a pak to radši rychle vystřelí aby lidi neprudili. Když chválit tak ne 2200lidí ale pár desítek lidí v kotli.

a už žádný sestupy!!

Mechmel
Obrázek uživatele Mechmel
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 206
1. listopad 2010 - 12:53
zdenda, scharnhorst

zdenda, presne tak, taky jsem dneska v praci potkal jednoho zlinaka, kterej se mi zacal hned ve dverich posmivat hlaskou "v patek jsem se byl ve Zline podivat na hokej", ale dokazal jsem si to s nim vyrikat a nikdy bych tu nezasiral a nebrecel na diskusi...pravo psat do diskuse svoje nazory je jedna vec, vec druha je smysl a hodnota publikovanych prispevku...
-
hracem mesice davam Sachu, nikdo jiny me proste momentalne fakt nenapada.
-
kdyby se slozil na patek bus, jedu, tak doufam ze to vyjde!
-
kladynko nevzdavat, bojovat

------------------------->
"Ve společnosti šílenců jsou blázni ti zdraví."- Philip K. Dick

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
1. listopad 2010 - 12:38
Hector

jde mi to, nešířit už tak blbou náladu hláškami, kterejch se někdo chytne a udělá z toho ještě větší srab. ale ok beru, vím žes to nemyslel špatně.
-
scharnhorst: taky dělám v Praze, taky se mi smějou, ale dokážu si svůj tým v případě potřeby obhájit bez toho, abych plevevil diskuzi vytím o ostudě...

I wanna play áčko

scharnhorst
příspěvků: 45
1. listopad 2010 - 12:32
for Zděnda

tak to nečti,mám snad právo napsat sem svůj názor.A že se mi všichni v Praze v práci smějou kvůli našemu hokeji,to je holej fakt!

Hector
Obrázek uživatele Hector
příspěvků: 165
1. listopad 2010 - 12:29
Zděndo..ach jo

Ber to trochu s nadhledem. Nenapsal jsem nic, co by se špatně četlo. Nepíšu o ostudě ligy ani o ničem podobném. To, že se v Berouně možná hraje lepší (myšleno koukatelný hokej) byl dotaz.
Vždy se snažím psát tak, jak to cítím. Zatím jsem žádný epitaf o kladenském hokeji nepsal a ani jej psát nehodlám. :o)
Kladno to zvládne, tomu věřím…

A pokud hraje Beroun mizerně, tak tam teda na hokej nepojedu. :o))

gross
Obrázek uživatele gross
příspěvků: 1148
1. listopad 2010 - 12:24
jinak

abych za vcerejsek nehanil jenom Kallu, tak i kdyz v predchozich zapasech to nebylo nejhorsi, tak vcera hral hrozne jeste Hovorka. To bylo fakt desny. A Smach, kterej vcera snad 4x hodil tlamu z toho jednou pri rozbrusleni to uz vubec nekomentuju - to si nemuze nechat ty brusle prebrousit?
Uprimne mi neni jasny proc v tehle krizovejch dobach nezkousej treneri nasadit Knotka a Mnatsyana.

faith and devotion
příspěvků: 241
1. listopad 2010 - 12:15
Beroun

Hector to jistě myslel tak, že bude dál oddaný Kladýnku, ale občas se pojede podívat na dobrý hokej do Berouna, páč mu to letos i díky pár kladeňákům celkem jde.

faith and devotion
příspěvků: 241
1. listopad 2010 - 12:08
Legrace

Tak tady přestává veškerá legrace vážení!!! Je třeba dělat body doma, když už se nevozí z venku. Včera jsem z toho neměl už od začátku vůbec dobrý pocit. Podle mě je zlomila ta první nevyužitá přesilovka 5 na 3. Pak nás Třinec zle mlel, následovala hrubice jako prase a bylo mi jasný, že se z toho už nedostaneme. Pár nebezpečných střel tam ještě bylo, ale Hamerlík je podržel. Výměna trenéra? Na Kladno asi ještě brzy, to se bude řešit až tak po polovině odehraných zápasů. Slabina Kladna? Myslím, že letos nás zatím moc nedrží golmani. Vím, že hráči před nimi dělají kolosální chyby, ale občas by ten brankář měl něco chytit, to se ale moc nestává. Myslel jsem, že letos bude dobrá obrana, ale někteří hráči se zatím nepotkali s formou. Útok to je trápení, zmar, na góla se strašně nadřou, chtělo by to trochu hru zjednodušit a více střílet. A včera to většině kluků ani nebruslilo, že by špatně připravené brusle? Celkově shrnuto: je to v hráčích. Každý by si měl zamést před svým prahem, srovnat si to v hlavě, jestli tomu dává i srdíčko, měli by se semknout a makat jako tým, jeden za všechny, všichni za jednoho. Každý zápas (i ty venkovní), by měli hrát jako by to měl být ten poslední, pro ně existenční, jezdit na ledě po zadku, bít se za Kladno, jít soupeři do těla a i po prohraném zápase mít hlavu nahoře, protože by věděli, že na ledě odevzdali všechno. Jedem KLADNO jedem, nic nezastaví nás...

zeliii
Obrázek uživatele zeliii
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 9195
Administrátor
1. listopad 2010 - 11:51
bída bída

přesto zvolme hráče měsíce
.
včera jsem se taknějak smířil s tím, že to bude opět sakratěžká sezóna, ale nerezignujme...
.
během dneška bude info k případnému busu v pátek do Varů, najde se dost výjezdníků? pokud někdo zítra vyjedete nabídněte místa ostatním

Jde přede mnou Kladeňák, divně nohy klade ňák ...

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6957
1. listopad 2010 - 11:47
ad Beroun

tak tohle by mě nenapadlo ani náhodou, začít chodit na Beroun a kašlat na Kladýnko. I když mě napadlo, že bych v sobotu 6.11. vyrazil, a protože mám mladýho vždycky od soboty do neděle, takže nemáme možnost "chytit" kladenskej hokej. To hrajou s první Jihlavou.

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

zděnda
Obrázek uživatele zděnda
příspěvků: 902
1. listopad 2010 - 11:38
scharnhorst, Hector

hoši, nic proti, ale všechny tyhle výstřiky o ostudě a Berounu jsou opravdu zbytečný. to nikomu na náladě nepřidá. všichni jsme zklamaní a naštvaní, ale tímhle ničemu nepomůžete. jen sami sobě ulevíte. kdo to ovšem pak má pořád číst...

I wanna play áčko

scharnhorst
příspěvků: 45
1. listopad 2010 - 11:33
nepíše mi to lehce

Ale Kladno je letos ostudou ligy!!!!!!!Se vším všudy!!

Hector
Obrázek uživatele Hector
příspěvků: 165
1. listopad 2010 - 10:56
Proč v nás ti kluci pěstují hokejový masochismus

Za včerejší zápas zaslouží pochvalu jen těch 2200 diváků. Myslel jsem si, že po tom nášupu z Brna zvedneme hlavu bojovným výkonem a třeba i nějakým bodíkem. Bohužel…
Kladno je jako zoufalej boxer v ringu. Kolem soupeře krouží, pak se dostane do rohu a je bitej a bitej jako pes.
Nevím co je s Jardou Kallou, ale včera byl jedním z nejhorších hráčů. Občas mi připadá, že jsou kluci na dopravním hřišti a učí se pravidla, kdo má přednost. Viz přesilovky a střelba, nebo nájezd Martina Látala s Melkou. To je vážně tak složité střílet na gólmana a snažit se o nějakou dorážku???
Snad je teď lepší jezdit za hokejem do Berouna, nebo se pletu???

gross
Obrázek uživatele gross
příspěvků: 1148
1. listopad 2010 - 9:51
holt

jak sem rikal: zruste letni cas, pac Gazza je pak nejakej nevrlej a dokonce v sobotu nechlastal, takze to uz je vazne na povazenou:)

bugr z be
Obrázek uživatele bugr z be
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 7329
1. listopad 2010 - 9:27
Gross

on byl Gazza vůbec nějakej útočnej včera :D

a už žádný sestupy!!

Degi
Obrázek uživatele Degi
příspěvků: 497
1. listopad 2010 - 10:52
Trenéři

Nevím na co Volf čeká - čeká až se zase náhodou zadaří a bude to zase jako dobrý,žádný změny nejsou potřeba?Hráči na trhu nejsou,nejlepší způsob jak dát týmu impuls je prostě změna trenéra - funguje to tak většinou všude,tak proč to tak nemůže fungovat u nás?A hlavně už žádný kecy o "rodinném" klubu,na to se nehraje.Mimochodem Neliba podepsal v Ústí jako trenér juniorů.

gross
Obrázek uživatele gross
příspěvků: 1148
1. listopad 2010 - 8:21
gimax

no s panem Gazzou jsme stali o druhou prestavku u bufetu a dva z tech mlcicich fanousku si za nas stoupli, tak jim Gazza neco pekneho rekl a oni hned, ze jsou z Prahy a ze by jinak nekdo neprijel. Pak zacali mektat ze tu je hrozna zima a ze by to chtelo pritopit. Tak jim Gazza rekl jestli vedi od ceho se to jmenuje zimni stadion a byl pokoj. Pak jeste neco mektali jestli jsme byli nekdy v Pcich (asi dle jejich nazoru maj Pce nejsvetovejsi arenu ve vesmiru kde je krasne teploucku nebo co), ale to uz jsme radsi sli...

Gimax
Obrázek uživatele Gimax
logo Fanklubčlen Fanklubu
příspěvků: 6957
1. listopad 2010 - 1:12
gross

on si někdo stěžoval že je mu u nás na zimáku zima? já chodím (a ne sám) zatím v tričku s krátkým rukávem. Když vidím ty idioty v autobusech co chodí v kožichu tak je mi při pohledu na ně horko. Jsem zvědav v čem budou chodit až bude -20. Na druhou stranu je mi potom jasné, proč je kvůli těmto ufňukánkům v halách přetopíno.

Lepší je nedoufat a být překvapen, než doufat a být zklamán.

billman
Obrázek uživatele billman
příspěvků: 201
1. listopad 2010 - 0:49
Tak alespoň pár obrázků ...škoda

škoda, pár situací před bránou soupeře zaváněla brankou ...

http://www.bohumil.estranky.cz/fotoalbum/hc-kladno-2010-11/kladno---trin...

filip68
Obrázek uživatele filip68
příspěvků: 321
1. listopad 2010 - 0:45
Já myslim ,že by nebylo

Já myslim ,že by nebylo správný tedka vyhodit Vejvodu s Kasíkem , ještě to neni tak kritický, aby jsme museli odvolávali trenéry.
Stačí 2krát v řadě vyhrát a jsme zase na dostřel.
Dneska podle mně rozhodla nevyužítá přesilovka 5 na 3 za stavu 1:1 ,to prostě musíme využívat,hlavně proti Týmu jako je Třinec...

Lips.T
příspěvků: 24
1. listopad 2010 - 0:40
a já zase volám na pomoc

Blanické rytíře nebo spíš paní Poldinku, protože dokud tu nebudou nosit na hrudi, tak to asi stále bude tužka. Snad se mýlím.

TRAMIN4
Obrázek uživatele TRAMIN4
příspěvků: 441
1. listopad 2010 - 0:34
Nic nového pod sluncem -))))

Dnes jsem se nemohl dostavit z důvodu pracovních povinností, a tak nebudu hodnotit dnešní výkon... Ale myslím si že už delší dobu tu nemá co dělat dvojice trenérů Vejvoda, Kasík!!!! Před nedávnem Volf vykřikoval do světa že budou padat hlavy, ale zřejmě to byl jen výkřik do tmy!!! Nikdo neopustil Kladenský Titanic , jen jsme ho doplnili hráčema z Ústí který mají momentálně formu... Nechci malovat čerta na zeď a rád bych se spletl ale s takovouhle budem přikovaný na samém dně tabulky až do posledního 52-kola extraligy... Proto teď volám po změně trenéra... HANSI NELIBO, NEBO NĚKDO JINÝ - NA SCÉNU !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Facebook

Komunita

ZÁBAVA

Přívětivé místo pro fanoušky kladenského hokeje, kteří si rádi hrají nebo zrovna nemají co na práci. AKTUALIZOVÁNO!