EXKLUZIVNĚ - nové logo a název klubu!
Autor: 25 Srpen 2011
- Datum:Jak jsme již včera předeslali, podařilo se nám získat exkluzivitu na zveřejnění nového názvu klubu a nového loga. Došlo tedy k dohodě a po splnění základních podmínek přinášíme to, na co všichni kladenští fanoušci i široká hokejová veřejnost již netrpělivě čekají. Nejprve krátce k podmínkám, ke kterým jsme se zavázali.
Webové stránky Fanklubu budou v klubových barvách i s logem. Stálo nás to hodně přemáhání a sebezapření, neboť si na své nezávislosti hodně zakládáme, ale po zralé úvaze jsme si řekli, že nám všem jde o stejnou věc a navíc je nám nová image klubu natolik blízká, že jsme nakonec neodolali. Navíc jsme podepsali dohodu o tom, že každý člen Fanklubu splní bez výjímky jakýkoliv požadavek vedení klubu.
Nejprve pár slov k novému názvu a novému logu.
Název
V médiích se již objevily některé informace a různé spekulace o názvu, zrekapitulujme si je:
- název klubu budou dvě slova
- v názvu nebude jméno sponzora
- v názvu klubu bude slovo Kladno
Nový název klubu vystihuje samu podstatu kladenského hokeje a je mu i jakýmsi zrcadlem. V nové identitě lze najít jak otisk nedávné minulosti hokeje na Kladně, tak i výhled do budoucna s nadějí na lepší časy.
Barvy
Václav Bartoš už před časem prozradil, že tradiční barvy zůstanou zachovány, tedy že modrá a bílá zůstávají. Už ovšem nedodal, že se paleta barev rozšiřuje o další dva odstíny modré, celkově budou tedy tři modré: nebeská, azurová a námořní modř, plus ještě dvě doplňkové barvy: žlutá (písková) a zelená (palmová). Tyto barvy byly zvoleny i s ohledem na hlavního partnera klubu, společnost Sazka, jejíž hlavní barvy jsou žlutá a zelená. Václav Bartoš k tomu dodává:"Bylo nám jasné, že tradiční modrá a bíla musí zůstat, ale pořád se nám to nějak nezdálo. Řekli jsme si, že když přidáme ještě víc modré, bude to lepší, protože čím víc barev, tím víc fanoušků. Zelená a žlutá už pak byly jasné."
Logo
Podoba loga je nezaměnitelná s jakýmkoliv jiným hokejovým klubem a jasně a trefně vystihuje název klubu. Logo je vkusné, hravé a téměř neutrální. Pravda, někdo může namítnout, že obsahuje genderové stereotypy, ale to se dá při troše dobré vůle zkousnout. Myslíme, že se bude líbit všem věkovým i sociálním skupinám, nejvíce však asi dětem.
Dresy jsou řešené v moderním střihu i nadčasovém designu připomínajícím právě opotřebované úbory trosečníků tolik známé např. z filmů nebo televize. V extralize nemají obdoby. Jsou naprosto bez reklam a dominantním prvkem je nové logo klubu.
Tisková konference, která je naplánována na 30. srpna, proběhne na známém ostrůvku rybníku Záplavy u Kamenných Žehrovic v improvizovaném rákosovém přístřešku. Přítomni budou Jaromír Jágr (většinový majitel klubu), Václav Bartoš (výkonný ředitel), pan Kuvert ze společnosti Sazka a nejmenovaný zástupce jedné cestovní kanceláře. Médiím byly rozeslány depeše v lahvích a není proto jisté, kdo dorazí, neboť tento způsob rozesílání zpráv není dodnes zcela spolehlivý.
Název Trosečníci je v našich končinách přece jen poměrně nezvyklý a docela odvážný, avšak Václav Bartoš k tomu má hned několik logických vysvětlení:"Podívejte se, v posledních letech pořád šlapeme vodu a chytáme se stébla. Neustále jsme se zachraňovali, v poslední sezóně nás zachránily odpočty, to je jako by nám Standa Šulc hodil záchranné lano. Fanoušci podléhali bezbřehému pesimismu a my jsme chtěli dát jasně najevo, že už se odrážíme ode dna."
Naléhali jsme, ať prozradí i některé partnery, po krátkém zdráhání však nějaké info pustil:"Asi můžu prozradit, že budeme spolupracovat s kladenským Aquaparkem, který bude o víkendech stylizován do naší nové image. Jedním z partnerů bude i cestovní kancelář specializující se na oblast Karibiku a Mysu Dobré naděje."
Na otázku, jak do nové koncepce zapadá společnost Sazka, se nám dostalo lakonické odpovědi:"Podle hesla svůj k svému. Nad ledovou plochou budeme mít nápis 'Ztroskotanci sobě'"
Plány na rekonstrukci stadionu budou upraveny tak, aby více či méně připomínal skromnou chýši ztroskotance a jeho okolí tropický ostrov. S tím bude souviset i plánovaná úprava přilehlého lesoparku na zoo-safari s volným pohybem zvěře. Kdykoliv budou prostory zimního stadionu nevyužity k jeho primární funkci (letní období, nočně-ranní časy) bude dle dohody s dalším naším partnerem, kterým je řetězec CineStar, instalováno improvizované kino a promítány tematické velkofilmy. Obnovenou premieru snímku Trosečník přislíbil uvést osobně hollywoodský herec Tom Hanks.
Na závěr dodejme, že hokejisté A-týmu přijali nový styl i název klubu s bezbřehým nadšením, za všechny citujme kapitána Pavla Pateru:"Logo i dresy se mi hodně líbí. Myslím, že se to vedení povedlo. Klobouk dolů. Je to super nápad, lidem se to bude líbit a hlavně pro děti to bude bezvadná atrakce. Trosečníci jsou dobře zvolení, můžeme se směle a s odhodláním postavit všem pirátům, indiánům a podobným pseudohrdinům... Teď jen abychom to potvrdili na ledě, ale jsem přesvědčen, že s touto vizí se už teď dá záchrana považovat za reálnou."
"Považuji to za bezvadné!" uzavírá pan Bludna, nový tiskový mluvčí klubu a spoluautor této exkluzivní tiskové zprávy.
Příloha | Velikost |
---|---|
trosecnici.jpg | 48.55 KB |
tros-dresy.jpg | 113.77 KB |
tros-kruh.png | 124.61 KB |